Keskustelut Tekniikka Keskustelupalstan moderointi Vastaa aiheeseen: Keskustelupalstan moderointi

Vastaa aiheeseen: Keskustelupalstan moderointi

Keskustelut Tekniikka Keskustelupalstan moderointi Vastaa aiheeseen: Keskustelupalstan moderointi

ROKS ROKS

@ Pystykorvat, kyllä täällä riittää puulle kysyntää. Itse voit tilata kaikki mahdolliset julkaisut ja ihan niin moneen kertaan kuin pörssisi kestää puun kysyntää ylläpitääksesi.


@Scientist
, itse pidän huolen siitä, etten solvaa muita. Se on turhaa ja hedelmätöntä.

Itsellä sen verran paksu nahka ettei itseeni kohdistuvat solvaukset liikuta tuon taivaallista. Osakseni olen jotakin saanut, mutta hyvällä maulla ja itsekin niistä naurut saanut.

Sitä en sen sijaan siedä, että asiallista keskustelua rajoitetaan ja moderoidaan sen vuoksi, että näkökulma ei sovi moderaattorin aatemaailmaan.


@A
. Jalkanen, se mikä on mielenkiintoista on subjektiivista, mutta keskustelimme kaupungistumisesta, josta päästiin lyhyesti maanpuolustukseen.

Lienet samaa mieltä, että kaupungistuminen kytkeytyy hyvinkin vahvasti ilmastoon, vaikka siitä ei joka viestissä muistettaisi muistuttaa moderaattoreita, joten ei nyt kovin paljoa oltu off topic.


@Mets
älehti, miten putkiliikkeen perustaminen tms. liittyy esim. Metsänhoitioon. Moderaattorin ei tulisi moderoida keskustelua omien henkilökohtaisten näkemysten tukemiseksi. Taidat olla väärässä ammatissa.