Keskustelut Tekniikka Keskustelupalstan moderointi Vastaa aiheeseen: Keskustelupalstan moderointi

Vastaa aiheeseen: Keskustelupalstan moderointi

Keskustelut Tekniikka Keskustelupalstan moderointi Vastaa aiheeseen: Keskustelupalstan moderointi

ROKS ROKS

@ Visakallo, otan nämä asiat vakavasti, enkä jää tänne mielivaltaa käyttävän moderaattorin seuraksi.

Olen usein melko ehdoton niin kuin joku edellä totesikin, ja etenkin silloin jos joku ei istu oikeudentajuuni. Pitäkää pikkumaisena tai lapsellisena, I don’t care.

 

@ Jees h-valta, kun edellä kysyin, että miten putkifirman perustaminen liittyy metsän hoitoon, minulla ei todellakaan ollut tarkoitus sinua nälviä henkilökohtaisesti. Ikävää jos loukkaannuit siitä, että käytin tuota esimerkkinä. Enkä tietääkseni ole aiemminkaan sinua tai muita solvannut tai piikitellyt, ei kuulu tapoihin.

@Koroituvan Taneli, en tosiaan ole täällä palstalla pitkään ollut aktiivisena, enkä ihan mahdottomasti palstalle kirjoitellut, mutta siinä mitä olen kirjoittanut, olen pyrkinyt pysymään asiassa tai ainakin asiallisena, toisin kuin eräät.

Ja kyllä Metsälehti varmasti pysyy pystyssä ilman minuakin ja keskustelijatkaan tuskin menettävät mitään vaikka täänne en enää kirjoittelisi, saatte elää omassa kuplassanne, kun sinne ei tunnu erkanevat näkökannat sopivan.

Moderaattoreita tarvitaan, mutta tämän palstan moderaattori hoitaa pestinsä mielestäni huonosti. Kaikenlainen hölynpöly ja toisten solvaaminen käy kyllä laatuunsa, mutta eriävät näkökannat siivotaan pois.

@Kaikille palstalaisille, kiitokset kaikille tasapuolisesti!😊 Olen oppinut täältä paljon ja kaikilta jotain. Täällä on mainio kirjava porukka tosi rautaisia ammattilaisia ja rohkeita pioneerejä erilaisine taustoineen.

Olisi ollut hienoa päästä sisään tähän yhteisöön, ja kernaasti osallistuisin tapaamisiin metsäpäivillä. Olisi mielenkiintoista nähdä paikan päällä ja historiikin kera, mitä on saatu aikaan. Etenkin harjavallan pioneerin h-haapa viljelmät kiinnostaa.

Jatkan palstan lukemista tulevaisuudessa pois kirjautuneena, kun se onneksi vielä onnistuu.