Keskustelut Metsänomistus Hyvät metsien ihmiset. Vastaa aiheeseen: Hyvät metsien ihmiset.

Vastaa aiheeseen: Hyvät metsien ihmiset.

Keskustelut Metsänomistus Hyvät metsien ihmiset. Vastaa aiheeseen: Hyvät metsien ihmiset.

MIISU4F MIISU4F

Tuohon kertakäyttömaskien puhdistamisen en vielä lähtisi. (on varaa ostaa)

On minulla myös LV.n elintarvikekäyttöön tarkoitettua pintasuihketta. Tuhoaa 99 pros.  norot, bakteerit ja homeitiöt. Käytän sitä esim. auton kahvoihin ja pintoihin jos joku vieras tulee kyytiin (harvoin) ja asunnon kahvoihin  ym. (jos vieras esim huoltomies käy) . Alunperin hankin LV.n desisuihkeen työkenkiä ja saappaita varten. Aiemmin suihkin työjalkineiden sisäosat NeoAmiseptilla. Sitten löysyn marketin hyllystä tuon LV.n. Koska saappaita ja jalkineita ei voi oikein alinomaa pestä saippuavedellä. Itsellä on kolmet eri jalkineet käytössä, että ne kuivahtavat välillä. Myös pohjallisia on iso nippu; olen ommellut itse paksumpia pestäviä ja kestäviä pohjallisia, ne menee pesuun joka pv. niinkuin sukatkin. Tai siis vkl, kun pesen työvaatteet.

Niin sillä LV suihkeella voi periaatteessa suihkia maskitkin, jos olisi äärimmäinen hätätila.

Saimme työnantajalta kaksi kestomaskia firman logolla, niitä en ole ottanut käyttöön. Ehkä edustustilaisuuteen sitten. Kun niitä pitäisi sitten kantaa pesuun jne. tai keittää.

Kun heitän kertakäyttömaskin autossa roskapussiin, suihkautan sitä LV desisuihketta perään ja käsiin.

Huomasin huhtikuussa, että LV suihkeen hylly oli tyhjä. Oli koko kesän. Syksyllä sitä taas oli, osti 2 plo.a.  Nyt kun korona-aalto ilmeisesti nousee tännekin, huomasin, että LV pullohylly on ollut taas tyhjä.

Moni muukin huomannut, puskaradio, että se elintarvikekäyttöön käyvä suihke on todella tymäkkä ja edullisempi kuin esim NeoAmisept.

http://www.foodie.fi/entry/desinfiointiaine-500ml/6414505023329