Keskustelut Puukauppa selvitys metsärahoista Vastaa aiheeseen: selvitys metsärahoista

Vastaa aiheeseen: selvitys metsärahoista

Keskustelut Puukauppa selvitys metsärahoista Vastaa aiheeseen: selvitys metsärahoista

Raivaaja

<p>Ihan toiminimellä yksinyrittäjä. Itse oletan että oman pankin virkailija ei osaa vetää rajaa mistä vaatii selvitystä ja ilman mitään järjen käyttöä on nyt pyytämässä selvitystä kaikesta missä vähänkin isommat summat rahaa liikkuu.   Isoin vitsi oli kun OP:ssa arvo-osuustili josta möin osaketta X, OP kaupan välittäjänä. Sitten OP:lta tuli selvityspyyntö rahan alkuperästä.  🙂  Kun en vastannut, kuukauden päästä tuli puhelu että pitäisi selvitystä tehdä. Sanoin että eihän tässä mitään järkeä ole, myin pörssiosaketta jonka kaupan välittäjänä te olette ja tästä teidän palvelusta olen maksanut. Eipä sieltä kuulunut kuin vaivaantunutta naurua, tietokoneohjelmaa syytti. Mutta pitäisi virkailijalla sen verran järkeä päässä olla että tutkii itse ensin rahaliikennettä ennen kuin lähettää selvityspyyntöjä.  No osakekaupoista ei tuon jälkeen ole enää yhteyttä otettu joten ainakin tuossa on opittu tavoille.</p>