Keskustelut Tekniikka Mikä Huskyä ahistaa? Vastaa aiheeseen: Mikä Huskyä ahistaa?

Vastaa aiheeseen: Mikä Huskyä ahistaa?

Keskustelut Tekniikka Mikä Huskyä ahistaa? Vastaa aiheeseen: Mikä Huskyä ahistaa?

Espoon erämies

´Kiitoksia vastauksista tähän asti.Tämä on nyt jo toinen ketju ja laippa samassa koneessa, juurikin tuon vinoon sahauksen takia. Ajattelin, että olin jotenkin tyrinyt alkuperäiset.

En kuitenkaan kovin montaa säären vahvuista puuta ehtinyt sahata ennen kuin samat oireet jatkuivat.

Kone on juuri tullut huollosta ja sanoivat vähän putsanneensa ilmansuodatinta ja säätäneensä kaasutinta ja myös koesahanneensa ja kaiken pelaavan.

Olen ko liikkeessä takuuhuollattanut joskus yhden siimaleikkurin joka hetken työskentelyn jälkeen ei käynyt kuin tyhjäkäyntiä. Liikkeessä huolsivatkin laitteen ja laite pelasi muutaman kerran kunnolla, mutta seuraavana kesänä (kun takuu oli ummessa) täsmälleen samat oireet palasivat ja sitten diagnoosi oli; lämpöleikkautuminen–>ei kannata korjata.

Olen siis nyt vähän epäluuloinen tuon huollon suhteen,. Täytyy varmaan viedä laite johonkin muuhun huoltoliikkeeseen ja pyytää heiltä lausunto.