Keskustelut Metsänhoito Monimuotoisuus jatkaa köyhtymistään Vastaa aiheeseen: Monimuotoisuus jatkaa köyhtymistään

Vastaa aiheeseen: Monimuotoisuus jatkaa köyhtymistään

Keskustelut Metsänhoito Monimuotoisuus jatkaa köyhtymistään Vastaa aiheeseen: Monimuotoisuus jatkaa köyhtymistään

Pakahe Pakahe

Siis tarkoitat mitä yliopistomiehellä Rane2, koulutus vai nykyinen työ?

Kyllä, olen korkeakouluni käynyt, se nyt olisi aika kurjaa, jos koulutus olisi ongelma, sillä varmaan suuri osa metsänomistajista on kohtuullisesti kouluttautuneita.

Ei, en ole tutkija tai töissä yliopistossa, minulla ei ole mitään yhteyttä yliopistomiehiin tai naisiinkaan.

Ja todennäköiseen jatkokysymykseen vastaus. Ei, asun sananmukaisesti korvessa, metsää on jonkin verran ja klapeja tehdään sirkkelill/ kirveellä. Klapikone on liian kallis investointi meikäläiselle.

Otsikko on monimuotoisuus jatkaa köyhtymistään. Voihan aiheesta heittää mutu juttuja, siksi kai tässä on 1054 sivua kommentteja.

Aina tutkimuksiin kannattaa tutustua, lukea ajatuksella ja miettiä myös, mikä tutkimuksen ongelma voi olla. Ongelmat hyvässä tutkimusjulkaisussa käydään myös läpi.

En kyllä oikein ymmärrä mitä tekemistä yliopistomies kysymyksellä on itse asiaan, mutta kysyn nyt kuitenkin, entä itse Rane2 ?