› Keskustelut › Metsänhoito › Metsän lannoitus › Vastaa aiheeseen: Metsän lannoitus
Lasse aikoinaan sanoi, että on niinkin rikkaita metsänomistajia, että heidän ei tarvitse lannoittaa. Itse ei kuulu heihin, mutta ei minunkaan tarvitse lannoittaa. Luoja antaa kasvun ja siihen riittävät ravinteet.