› Keskustelut › Metsänhoito › Salaraivaus › Vastaa aiheeseen: Salaraivaus
”Jep. Aina on hyvä aika orjatyölle ja hyväksikäytölle. Vaalien jälkeen ne ajat vielä paranee.”
Ai? Ja mä kun itse tykkään tehdä juuri raivaushommia. Mukavin harrastus ikinä. Saa vähän oikoa jäseniä, kunto nousee ja keuhkot saavat raitista ilmaa ja aivot saavat sitä niin kovssti mainostettua mindfullnessia. En tiedä kannattaako edes harkita metsän omistamista, jos ei itse yhtään tykkää tehdä niitä töitä ja homma tuntuu joltakin orjatyöltä.