› Keskustelut › Metsänomistus › Millä autolla ajat palstalle? › Vastaa aiheeseen: Millä autolla ajat palstalle?
Kiva, kun saa lukea myös asiantuntijoiden lausahduksia nelivetoautoista!
Itsellä ollut nelivetoautoja 22 vuoden ajan ja nytkin niitä on 4 kpl. On myös 2-vetoisia muutama nytkin, mutta silti 4-vetoinen on kiistämättä paras käyttöautona, vaikka täällä toki asiantuntija voikin muuta sanoa.
EDIT. Onko gla ikinä ajanut nelivetoautoa? Syvän rintaäänen mukaan vissiin paljonkin, mutta pakko kysä silti.