Keskustelut Metsänomistus Millä autolla ajat palstalle? Vastaa aiheeseen: Millä autolla ajat palstalle?

Vastaa aiheeseen: Millä autolla ajat palstalle?

Keskustelut Metsänomistus Millä autolla ajat palstalle? Vastaa aiheeseen: Millä autolla ajat palstalle?

vmt

Kiva, kun saa lukea myös asiantuntijoiden lausahduksia nelivetoautoista!

Itsellä ollut nelivetoautoja 22 vuoden ajan ja nytkin niitä on 4 kpl. On myös 2-vetoisia muutama nytkin, mutta silti 4-vetoinen on kiistämättä paras käyttöautona, vaikka täällä toki asiantuntija voikin muuta sanoa.

 

EDIT. Onko gla ikinä ajanut nelivetoautoa? Syvän rintaäänen mukaan vissiin paljonkin, mutta pakko kysä silti.