› Keskustelut › Metsänhoito › Metsäkoneen kuljettajan työ › Vastaa aiheeseen: Metsäkoneen kuljettajan työ
Kyllä koneille ostajat löytyy, kun ne on pakkoveivarissa myytävät. 400-500 tuhannen € kone, kun on myytävä 200 tuhannella, niin kyllä isot firmat ne itselleen ostaa talteen.
Ja silloin kun sopimukset=työt loppuu, niin koneet lähtee loppuvelalla myyntiin.
Tällä hetkellä työtilanne on joka firmalla niin surkea, että sopimuksen purku on käytännössä konkurssi. Ei muillakaan ole tarjota töitä.