› Keskustelut › Metsänhoito › Aavistusmetsänhoito › Vastaa aiheeseen: Aavistusmetsänhoito
Muistaako Visa tai joku muu milloin näitä rajoituksia alkoi pikku hiljaa tulemaan yhä enemmän? Oma metsäammattilaisen ura alkoi 80-luvun puolivälin tienoilla. Mieleen tulee ainakin valtakunnallinen rantojensuojeluohjelma vuodelta 1990 ja sen jälkeen Natura 2000. 1990 jäi siitäkin mieleen kun olin tulossa eka kerran isäksi.