Keskustelut Metsänhoito Aavistusmetsänhoito Vastaa aiheeseen: Aavistusmetsänhoito

Vastaa aiheeseen: Aavistusmetsänhoito

Keskustelut Metsänhoito Aavistusmetsänhoito Vastaa aiheeseen: Aavistusmetsänhoito

Vihvelikko

Eihän niitä lehtipuuvaltaisia metsiä ole kokonaan rauhoitettu. Kolme kuukautta vuodesta, joka useimmiten rehevillä mailla on aikaa, jolloin kuviolle ei muutenkaan päästäisi pehmeyden takia. Itse olen ainakin eniten huolissani, että omat metsät painottuvat liikaa kuuselle. En ole itse voinut vaikuttaa perustamisvaiheessa puulajijaukaumaan ja nyt on myöhäistä.