› Keskustelut › Metsänhoito › Aavistusmetsänhoito › Vastaa aiheeseen: Aavistusmetsänhoito
Eihän niitä lehtipuuvaltaisia metsiä ole kokonaan rauhoitettu. Kolme kuukautta vuodesta, joka useimmiten rehevillä mailla on aikaa, jolloin kuviolle ei muutenkaan päästäisi pehmeyden takia. Itse olen ainakin eniten huolissani, että omat metsät painottuvat liikaa kuuselle. En ole itse voinut vaikuttaa perustamisvaiheessa puulajijaukaumaan ja nyt on myöhäistä.