Kommentit (12)

  1. Pohjois-Pohjanmaata? Hyvähän tuota on mersulla löysäillä kun vain pakkaset jatkuisi.

  2. Missähän käytössä tuo lähes aukea alue mahtaa olla?

  3. Eikös tuo ole suo.

  4. Suo suo, mutta katsokaas mikä takana siintää…

  5. Tulle mieleen pohjoissuomen kelkka urat. Alla 230 pollea ja kiire jonnekin.

  6. Suomen metsä inventoinnissa on varmasti aika paljon puuta näidenkin teiden takana. Toivottavasti saadaan korjuuseen myös tulevaisuudessa.

  7. Kyllä suohonkin tie saadaan kun osaava kaivurimies työn tekee. Kakku vain pitää tiivistää hyvin ja tehdä tientarvetta leveämpänä että saadaan sivuttaistukeakin. Sitten vain hyvä harso väliin ja PALJON mursketta.

  8. Tienpenkka saisi minusta olla jonkin verran korkeampi. Jos tuollaisen suon ylityksessä on tie vähintään puoli metriä suon pinnan yläpuolella, ei talvella tarvitse paljoakaan lingota / aurata. Auraamisessa on se huono puoli, että aurauspalteet keräävät tielle lumikinokset, mutta jos niitä ei ole, tuiskulumi menee yli pysähtymättä tielle.

  9. arto:”-Tulle mieleen pohjoissuomen kelkka urat. Alla 230 pollea ja kiire jonnekin.”

    Pohjois-Suomen kelkkaurilla ei ilmeisesti tarvitse noudattaa nopeusrajoituksia?

  10. Yhden poron yli jos ajaa ja saa poromiehet perään, niin ei ole Arton paljon tarvinnut nopeusrajoituksia seurailla.

  11. Eipä siinä jos poroon törmää, Kelkassa kasko, Empä karkasi paikalta. Eipä sitä viitsi paikallisia häiritä köröttelemällä. Kelkasta löytyy voimaa yli 2 alkavalle nopeudelle

  12. Onhan niitä raatoja sieltä noukittu talteen. Hyvähän se että kulkee senverran ettei jää turhaan kitumaan halvaantuneena. Meinaan porot ninkun ihmisetkin.

Puukauppa Puukauppa