Asiakastukipalvelun osaaja – Customer Support Representative

Etsimme uutta tähteä vahvistamaan SaaS- tukipalvelumme tiimiä!

Käyttäjätuessa palvelemme laajaa asiakaskuntaamme tosiaikaisesti puhelinpalvelussa ja vastaamalla sähköpostitse tiketöintijärjestelmään saapuviin palvelupyyntöihin.

Asiakkaamme työskentelevät metsänhoitoyhdistyksissä, metsänkoneen ja puuautojen kuljettajina, metsäpalveluyrittäjinä, sahoilla ja isoissa metsäalan yrityksissä. He työskentelevät sekä toimistoissa että metsässä.

Työssäsi opastat käyttäjiä palveluidemme käytössä, ratkot ohjelmistojen tai tietoliikenteen ongelmatilanteita sekä neuvot monenlaisissa käytännön arkipäivän tilanteissa. Työskentelet myös tiiviissä yhteistyössä ohjelmistokehittäjiemme ja muiden asiantuntijoidemme kanssa.

SaaS-palvelumme ovat puunhankinnan toimitusketjun avaintoimintoja ja palvelemme tuessamme myös isoja metsäalan asiakkaitamme palveluihimme integroituvissa asioissa.

Toimipisteesi voi olla mikä tahansa toimistoistamme ja tehtävän voi hoitaa myös kokonaan tai osittain etätyönä.
Perehtyminen tehtävään, tuotteisiin, palveluihin ja käyttämiimme työkaluihin yhdessä tiimin jäsenten kanssa voi tapahtua Espoon Leppävaaran tai Jyväskylän toimipisteissä, joissa nykyiset osaajamme ovat.

Asiakaskuntamme vuoksi metsätoimialan tuntemus on painavin kriteeri tehtävään henkilövalintaan. Perehdytämme sinut perinpohjaisesti tuotteisiimme, palveluihimme ja käyttämiimme työkaluihin.

Valittavalta henkilöltä toivomme ongelmanratkaisutaitoja ja palveluhenkisyyttä, kykyä hahmottaa laajoja asiakokonaisuuksia ja oppia nopeasti uutta, itsenäistä ja vastuullista työskentelyotetta, oma-aloitteisuutta ja rohkeutta tarttua luuriin.
Sinulla ei tarvitse olla tietoteknistä osaamista hyvää käyttäjää enempää. Tukena työssäsi on joukko kokeneita ja osaavia kollegoita sekä kehittäjätiimiemme huippuasiantuntijoita. Asiakaspalvelutehtävässä tarvitaan ennen kaikkea kykyä kohdata erilaisia asiakastilanteita – ja hetkittäin myös paineensietokykyä.

Tiimissämme saat mahdollisuuden kehittyä tukipalvelutyön kautta todelliseksi SaaS-palveluidemme sovellusasiantuntijaksi ja vaikuttamaan SaaS-tuotteidemme kehittämiseen niin, että tuemme palveluillamme asiakkaidemme liiketoimintaa aina vain paremmin.

Ensisijainen arkipäivän työkieli on suomi ja konsernikielemme on englanti.
Kaikki muu kielitaito on eduksi, eritoten ruotsi ja venäjä.

Miksi Trimble Forestry?

Meillä pääset metsäalan softakehityksen ytimeen kasvavaan ja kehittyvään yritykseen. Lue lisää yrityksestämme: https://forestry.trimble.com/

Meillä on työkulttuuri, jossa työkaveria autetaan ja hyvää työsuoritusta arvostetaan. Teemme työmme määrätietoisesti ja tavoitteellisesti. Venymme tarvittaessa, mutta arvostamme myös vapaa-aikaa. Globaalisti toimiva ja menestyvä Trimble-konserni tarjoaa mahdollisuuksia kansainväliseen yhteistyöhön.

Tarjoamme kokoaikaista ja vakituista työtä Espoon (Leppävaara), Jyväskylän, Kouvolan tai Mikkelin toimistossamme tai etänä.

Kysy lisää!

Lisätietoja antaa tiiminvetäjä Tea Maijanen-Tarvasaho, p. 040 759 5808, tea.maijanen-tarvasaho@trimble.com ja asiakasvastaava Sami Vesterinen, p. 040 830 3816, sami.vesterinen@trimble.com.

Tule tiimiimme! Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksineen HAKEMUSLOMAKKEELLA mahdollisimman pian, sillä täytämme paikan sopivan henkilön löydyttyä. Linkki hakemuslomakkeelle:
https://trimble.wd1.myworkdayjobs.com/TrimbleCareers/job/Finland—Espoo/Asiakastukipalvelun-osaaja—Customer-Support-Representative_R34951

#trimbleforestry

Työnantajan kuvaus

Lue lisää Trimble Forestrystä: https://forestry.trimble.com/

Lisätietoja antaa

Lisätietoja antaa tiiminvetäjä Tea Maijanen-Tarvasaho, p. 040 759 5808, tea.maijanen-tarvasaho@trimble.com ja asiakasvastaava Sami Vesterinen, p. 040 830 3816, sami.vesterinen@trimble.com.
tea.maijanen-tarvasaho@trimble.com
Tea Maijanen-Tarvasaho, p. 040 759 5808