Keskustelut Tekniikka ……………..

Esillä 10 vastausta, 1 - 10 (kaikkiaan 35)
  • ……………..

    Ei tällä foorumilla kaivata uusia keskustelijoita. Saavat minun puolesta vanhat jatkaa päänaukomista keskenään. Morjens.

  • Rane

    Noita Rapid Microja ainakin näkyisi löytyvän 62 lenkkisinä 1,5mm?

    .325″ Rapid Micro (RM), 1,5 mm – Mukavakäyttöinen Rapid Micro (RM) teräketju (stihl.fi)

    Chrisu

    ……………..

    Jätkä

    Virtain moottorisahassa on ainakin ollut Stihl-liikkeeksi erinomainen palvelu ja toimitusvarmuus. He ovat myös tehneet meille lukemattoman määrän mittatilausketjuja, kun tarvitsimme halkisahausketjuja oikein tosissaan.  Kannattaisi ehkä kysyä sieltä, Heiltä kyllä löytyy muitakin ketjumerkkejä, jos haluja kokeilla erilaisia on!

    Jalapa

    http://www.flexparts.de/37cm

    Onko oikea g sopiva ketju?

    Lähettävät alv 0%, kun on ly.

    Lasku emailiin.

    Chrisu

    ……………..

    Chrisu

    ……………..

    Chrisu

    ……………..

    Chrisu

    ……………..

    Jätkä

    Henkilökohtaisesti ole tehnyt teräketjuja mm. paikallisessa Stihlin liikkeessä ostamalla kolme vakiopituista ketjua ja liikkeen huoltokalustolla katkaissut ja jatkanut niistä kaksi- tai useampiakin ketjua. Yleensä menetelmällä saa edullisemmat ketjut kuin tilaamalla maahantuojan kautta erikoismittaisia ketjuja.

    Kauppiaat vieläpä hinnoittelevat ketjut, joita joutuvat erikseen tilaamaan – aivan eri kertoimella, kuin tavaran, jota on hyllyllä kasapäin.a

    Pystyn kyllä katkomaan ja niittaamaan ketjut kotona omillakin välineilläni, mutta nuo katkaisukoneet helpottavat hommaa ja tavallaan takaavat paremmat liitokset.

    Myös entisessä työpaikassani on välineet, jotka olen sinne aikanaan itse hankkinut, mutta siellä käyntiin pitäisi aina sovitella aikataulut heille sopiviksi.

    Chrisu

    ……………..

Esillä 10 vastausta, 1 - 10 (kaikkiaan 35)