Keskustelut Harrastukset Mädättäjät Ponssen kimpussa!

Esillä 10 vastausta, 31 - 40 (kaikkiaan 41)
  • Mädättäjät Ponssen kimpussa!

    https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/puheenaiheet/kommentit/artikkeli-1.550125

    Taas on vihervasemmistolaiset intersektionaaliset feministit mädättämässä isänmaata. Myynninedistämismielessä on keski-euroopan isäntämiehille tehty viehkeitä kalentereja, joiden kuviin on onnekkaasti saatu metsäalasta kiinnostuneita nuoria naisia poseeraamaan Ponssen koneiden kanssa. Aurinko paistaa mukavasti ja vaatetusta on ollut perusteltua vähentää. Ja tämä on nyt sitten hirveän kamalaa!

    Tässä on ihan sama ilmiö kuin on luonnonsuojelussa ja sertifikaateissa. Valtaa on annettu erilaisille kansalaisjärjestöille ja kansalaismielipiteelle. Firmat miettii kusi sukassa jotain omaa imagoansa. Voinko nyt pistää tästä menemään kuivaa keloa alas muutaman sata mottia, vai onko heti joku liimatainen itkemässä twitterissä? Kyllä ei pidä antaa periksi tällaisille voimille! Lisää koneita vaan ryskäämään metsiin, ja jos erikoisjäreää puuta jää yli, niin voisi markkinointimielessä keittää yhden ekstrakattilallisen sellua ja painattaa oikein kiiltävälle paperille tuollaiset kalenterit. Niitä voisi sitten markkinointimielessä jakaa sidosryhmille ja medialle, saisi vihervasemmisto pitkän nenän

  • mehtäukko

    Mitä tulee aloittajan aiheeseen, on ykskantaan todettava että mitä hittoa markkinointi ja mainostaminen kuluu ulkopuolisille? Säkki päähän ja syvälle.

    Luonnon”suojelijoiden” kyllästyttävän eltaantunut kaapu liehuu asioissa jos toisessa. Ääntä ja propakantaa kyllä pursuaa mutta missä on teot?

    Metsissä konkretia toimii mo:lla joka päivä käytännön toiminnassa ja ilmaston parannuksessa.Siitä ei kiitä kukaan.

     

    puunhalaaja

    on ykskantaan todettava että mitä hittoa markkinointi ja mainostaminen kuluu ulkopuolisille?

    Eikös tämä ole vähän hassu ajatus? Yrityksellä on oikeus markkinoida haluamallaan tavalla, mutta yhtä lailla kuluttajalla on oikeus reagoida haluamallaan tavallaan. Jos kuluttajat reagoivat mainoskampanjaan huonosti, kannattaa yrityksen yleensä tehdä markkinointi toisella tavalla. Ponssen ja Stihlin todennäköisesti ei kannata lisätä vettä myllyyn tekemällä vielä rohkeampi kalenteri. Tuotteet myyvät paremmin kun kuluttajille syntyy mielikuva, että tasa-arvo ja muut mukavat asiat otetaan vakavasti

    Rane

    Ovatko kalentereihin reagoijat todella sahojen tai motojen potentiaalisia ostajia?Onko esim.puunhalaajalla aikomus ostaa Stihl tai Ponsse?Nykyisessä somessa hallitsevat erinäiset mielensäpahoittajaryhmät jotka iskevät näppäimistönsä kaikkeen mikä liikkuu ja luovat illuusion yleisestä mielipiteestä.Todennäköisesti Ponssen tyttökalenteri oikeasti ilahduttaisi valtaosaa urakoitsijoista.Olipa se nyt korrektia tai sitten ei.

    Jätkä

    Kyllä kauniita ihmisiä on mukava katsella silloin tällöin, varmasti vaikka miespuolisiakin, mutta minä katselen mieluummin vähäpukeisia kauniita naisia, tai vaikka ihan alastomiakin.

    Minusta kauneus on melkoinen luonnonvara, kunhan se on oikeassa paikassa näytillä.

    Ei kai ihan kaikki Suomalaiset ole sitä mieltä, että Suomen pääministeriksi olisi pitänyt kaikkein karmein noita-akka valita? Toistaiseksi on esitelty maailmalle rinta rottingilla maailman nuorinta  (ja kauneinta) pääministeriä ja onpa ollut yhteiskuvia ministereistä, joissa on ainakin neljä sellaista mimmiä näytillä, että kelpaisi varmasti kenen seuraksi tahansa, ja kaikki ovat Suomen ministereitä.

    Sellaista ryhmää katselisi mielellään vaikka vähäisissäkin vaatteissa.

    Visakallo Visakallo

    Paljolti Jätkän kanssa samaa mieltä. Tuntuvat olevan aika sanavalmiitakin naisia.

    puunhalaaja

    Ovatko kalentereihin reagoijat todella sahojen tai motojen potentiaalisia ostajia?Onko esim.puunhalaajalla aikomus ostaa Stihl tai Ponsse?

    Rane, mulla on jo Stihl. Tosin nolon pieni, mutta jos ja kun pinta-alaa saa hankittua lisää, niin sahan kokokin kasvaa.

    Osa reagoijista on potentiaalisia ostajia. Tästä esimerkkinä tuo mitä ruotsissa kävi. Samoin twitterissä törmäsin ekan kohun aikaan kommentteihin, jotka minusta tuli potentiaalisilta ostajilta. Kaikkia potentiaalisia ostajia moiset kalenterit eivät tietenkään häiritse, ehkä päinvastoin pikemmin.

    Mielensäpahoittajat ja somekohuilijat ovat nykyajan maailmassa merkittävä tekijä. Toiset ihmiset ovat näkyvämpiä kuin toiset. Twitterin päivystävä pronominiä tunnustava MaijuCarlos tuhansine seuraajineen ja toimittajatuttuinen on merkittävämpi toimija kuin Pena. Jälkimmäinen tosin todennäköisesti ostaa Stihlin tuotteita, MaijuCarlos ei ole ikinä moottorisahaan koskenut.

    Rane

    Jaa,Ei löytynyt kuuklettamalla maijucarlosta mutta varmaan näin on että kun hän kehoittaa olemaan ostamatta Ponssea niin yksikään hänen seuraajistaan ei osta Ponssea.Eri asia että miten se näkyy Ponssen markkinaosuudessa.

    puunhalaaja

    Oletko Rane kanssani samaa mieltä siitä, että yritykset ovat usein hyvin herkkiä somekohuille?

    mehtäukko

    Hassua tai ei, mehtäukko ei kunnioita mädättäjien rivistöjä.

    Ei kaikille tarvitsekaan maistua samanmakuinen jätski. Kukin nauttii mielimaustaan, eikä siihen mainostaminenkaan vaikuta.

    Japine56

    Hallituksessa on kauniita naisia. Jostain syystä katsoisin mieluummin Johannes Virolaista, Ahti Karjalaista jne. Oli ehkä edes vähän enemmän maalaisjärkeä.

Esillä 10 vastausta, 31 - 40 (kaikkiaan 41)