Keskustelut Luonto Median metsäpolitiikka

Esillä 7 vastausta, 1,961 - 1,967 (kaikkiaan 1,967)
  • Median metsäpolitiikka

Merkitty: 

Tiedossa on, että joillain kanavilla on erilainen käsitys vastuullisesta journalismista kuin toisilla.

Kirjoitin Ylen tuoreimpaan susikeskusteluun useita kommentteja. Osaa en huomannut julkaistun ollenkaan, osa julkaisiin, mutta hävisi hetken kuluttua ja vai muutama jäi jäljelle.

Kuuluuko moderaattorin ottaa kantaa keskusteltavaan aiheeseen vai klikkaileeko joku asiattoman viestin ilmoituksia ja viestit poistetaan kritiikittä. Ylen asenne on tiedossa, joten olen koittanut pysyä asiassa, etten sen takia anna aihetta viestien poistoon.

Millaisia kokemuksia muilla tuosta on?

• isaskar keturi

Koneen entisiltä suhteellisen korkeassakin asemassa olevilta henkilöiltä olen kuullut, että hiukan häpeää tuntevat säätiön toiminnasta. Taitaa tuntea suuromistajankin, kun mieluummin siirtäisi omaisuuden firman työntekijöille kuin lapsilleen, kun työntekijät kiinnostuneempia firman tulevaisuudesta.

A.Jalkanen A.Jalkanen

Ei ole myöskään Hesari vastannut eikä kommentoinut metsäkeskusteluja koskevaa raporttiani, jonka lähetin toimituspäällikkö Pulliselle. Siis sen jälkeen kun hän peräänkuulutti metsäasioiden selittäjiä Suomen Metsäyhdistyksen paneelikeskustelussa. Voisi sanoa jopa: tässä siul ois kaks hyvää selittäjää, minä ja Timppa!

Luonnonarvokauppa on täydentävä rahoitusmekanismi asioille joita pitää saada syntymään, eli ennallistaminen ja suojelu. Jos luontokato ei pysähdy, se voi kostautua jossain vaiheessa asiakkaiden menetyksinä.

Timppa Timppa

Lähetinhän sen juttuni myös Pulliselle samalla tuloksella.

Petkeles Petkeles

”Jos luontokato ei pysähdy, se voi kostautua jossain vaiheessa asiakkaiden menetyksinä.”

Kai sen voi näinkin sanoa, kun planeetta muuttuu elinkelvottomaksi!

Husq165R

Tuo Koneen säätiön toiminta on tuttua monelta alalta! Häpeä ja ulko puolinen paine ympäristö myönteisestä toiminnasta yksin kertaisesti kasvoi liian suureksi! Kaupoilla yrittävät suunnata huomiota muualle, epä toivoinen yritys!

Kuulin Kone Oyj:iin hallitus ammattilaisilta, että kutsuvat keskenään manööveriä firmalle tyypiliseksi Stasin peite operaatioksi!

Mutta kiitollisia ne on sielläkin, monesta asijasta!

Makarov

Suomessa on metsissä silti aika hyvin asiat vaikka petkeles ja husku niitä kritisoi. Kannattaa laittaa kumpparit jalkaan ja mennä tänne monipuolisen luonnon keskelle missä juuri itsekkin olen, toki raivailen tässä samalla.

Visakallo Visakallo

Vanhalle väljälle Husowarnalle tuntuu nämä Kone Oy:n ja Koneen säätiön asiat olevan hyvin lähellä sydäntä. Olkaamme kiitollisia, että onnistuimme löytämään niistä näin kauniin yhteisen sävelen!

Esillä 7 vastausta, 1,961 - 1,967 (kaikkiaan 1,967)