Keskustelut Metsänomistus Metsälehden tapaaminen Pudasjärvellä 3.-5.8.2012

Esillä 10 vastausta, 131 - 140 (kaikkiaan 146)
  • Metsälehden tapaaminen Pudasjärvellä 3.-5.8.2012

    Palstalaisten ”perinteinen” tapaaminen on jälleen suunnitteilla! Ajankohta tulee olemaan 3.-5.8.2012. Tällä kertaa paikkana on Pudasjärven Sarakylä. Majoituspaikaksi on varattu Piipposen pirtit.

    Järjestejänä toimii allekirjoittanut, jolle voi ilmoittautua sähköpostilla osoitteeseen: tuomas.pihlaja@pp.inet.fi. Ilmoittautumiset ainoastaan sähköpostilla (tai kasvotusten!)

    Lisäksi Facebook:n käyttäjät löytävät tapahtuman osoitteesta: http://www.facebook.com/events/204790682970284/ (huom. rikkoutuva linkki!)

    Ilmoittautumisen yhteydessä tulisi mainita mm. nimimerkki palstalla, nimi, majoitustarve (pe-su, pe-la tai la-su), halukkuus lauantain yhteiseen ruokailuun… Hinta 2 yön majoitukselle ja lauantain ruokailulle on n. 35 €. Hinta tarkentuu lähempänä tapahtumaa, kun tiedämme osallistujamäärän tarkemmin..

    Ylläolevalla hinnalla ilmoittautumista kestää 1.7.2012 asti… Sen jälkeen tuplahinta… (Heh… Vitsi… Eihän näitä nyt Suuren Savotan malliin järjestetä… Eihän?)

    Ilmoittautuneita on tällä hetkellä 7 nimimerkkiä ja 2 ”seuralaista”. Mukaan mahtuu vielä…

    Edit: Päivitetty osallistujamäärä 13.5.2012

  • Leevi Sytky Leevi Sytky

    Tapaamisesta on luvattu juttu lehteen. Ja kuvia kuvaosastolle. Ei ole vielä tulleet perille?

    e-h e-h

    Enpä tiedä mistä kiikastaa,Joukamo otti paljon kuvia,ja oli puhe että joitain menee metsälehteen,sensuuri varmaan.

    Anton Chigurh Anton Chigurh

    Joukamo kertoi, että se jutun teko on teepihlajan kontolla. Minullakin on sieltä jonkinverran kuvia, mutta useimmissa kuvissa on palstalaisia, eikä minulla ole kaikkien yhteystietoja, jolloin en voi saada lupaa kuvien julkaisuun.

    Leevi Sytky Leevi Sytky

    Sehän siinä on, ettei naamakuvia voi julkaista ilman lupaa.

    e-h e-h

    Minun tuli otettua myös kuvia,ovat koneella napin painalluksen takana,mutta eipä niitä ilman ao lupaa voi laittaa.

    e-h e-h

    No tiestä jonka varrella oltiin,niin laitoin kuvan,siinä ei näy ketään.

    A.Jalkanen A.Jalkanen

    Täällä palstalla voisi kysyä luvat, ja loput voi Photoshopata pois kuvasta. Laittaa pään paikalle vaikka kurpitsan, kuten eräs asuntoilmoittaja täällä laittoi pihalla leikkineille lapsille, joita ei halunnut kuvasta tunnistettavan.

    Korpituvan Taneli Korpituvan Taneli

    Pudasjärven kuvien julkaisemisesta!

    Minulle jäi sellainen käsitys että kukaan ei porukasta ollut kuvien julkaisemista vastaan siellä paikanpäällä. No, eihän tällainen ”käsitys” tietenkään riitä jos joku nostaa mekkalan jostain kuvasta.

    Minun puolestani voi kyllä julkaista kuvan kuin kuvan. Eipä niitä kameroita enää saunassa ja terasseilla näkynyt.

    Taitaa pahin tulppa olla kuitenkin T.Pihlajan työkiireissä. Miesparka, yrittää yksinään rakentaa tätä maailmaa harjahirrelle.

    Terveisin: Korpituvan Taneli

    Anton Chigurh Anton Chigurh

    Minut tulee poistaa niistä kuvista.

    Puun takaa

    Onko Antonilla kuvansa poistoon jokin erityinen syy?

Esillä 10 vastausta, 131 - 140 (kaikkiaan 146)