Keskustelut Tekniikka MS201 vaihto uudempaan?

Esillä 10 vastausta, 1 - 10 (kaikkiaan 16)
  • MS201 vaihto uudempaan?

    MS201 vaihto uudempaan?

    Päivittyneitä näyttäis olevan C-M sekä C-EM. Kannattaako?

    Mikäs se on HVA:n vastaava ”201:nen”

  • Pavekka

    Ihan vastaavaa ei ole muilla. Huski myy 543:sta kilpailijana mutta ei se ole. Yläkahvamallina löytyy 540.  201:sta oli ruuvisäätöisenä -15 jälkeen kaikki on automaattisäätöisiä. C-EM on muistaakseni vain lisävarusteltu. Primer jne. Jos nykyinen on tronic ja toimii hyvin mitä sitä vaihtaa.

    jees h-valta

    Pavekka oikeassa. Ei ole syytä hyvää muuksi vaihtaa. Paljon olen 201:llä sahannut eikä tässä muuta ole kaivannut.

    Tolopainen

    Kyllä 241 lämpökahvoilla on setämiehelle myös soipa peli.

    kim1

    Täytynee joulun jälkeen kokeilla häviääkö 201 :n patteri sahalle leikkuutehossa…

    jees h-valta

    Kim, ei mutta painossa kyllä häviää.

    kim1

    Se on totta..,eihän tuo isolla akulla mikään kevyt ole….,melkein kuin mun 261  tyhjillä tankeilla…,toisaalta jos on voimaa mutta huono kunto,niin samahan se on mitä painaa…..,heh..

    Marjametsä

    Vika tulpassa tai puolassa? Yleensä lähtee kylmänä käyntiin, lämpimänä joskus tekee sitä ettei lähde käyntiin vaikka kuin repii. Jos käynnistää kaasu pohjassa, jaksaa juuri ja juuri pitää ittensä jotenkin päällä mutta ei nosta kierroksia, röpöttelee. Vähäksi aikaa kun jättää mättäälle lähtee taas käyntiin ja voi joskus sahata pitkiäkin aikoja ilman ongelmia. Kyseessä uusi saha, sahattu hihavakiona arviotuna muutamia kymmeniä litroja menovettä.

    Junni

    Minulla oli aikomus ostaa 201 sahaksi enskalle ja kaatokahvoihin käytettäväksi. Mutta sitten eteen sattui 200 stihli, jossa piti kiihdytyspumppu vaihtaa. Maksoin sahasta 40 euroa, joten eipä ollut vaikea valinta. Nassakka pikkusaha!

    jees h-valta

    Aivan verrokkipeli tosiaan tuo 200:nen. On niitä muutama tullut sahailtua suht loppusuorille. Minulla se tarkoittaa käyttöä eikä liiemmin mitään turhaa nyppimistä joten kyllä ne hyviä sahoja olivat. Kuten nykyinen 201:nen myös.

    petep

    Joku kahjo oli maksanut 400 euroa kunnostetusta 200-mallista. …..

Esillä 10 vastausta, 1 - 10 (kaikkiaan 16)