Keskustelut Metsänomistus Palstalaisten tapaaminen 2012 Metko näyttelyssä?

Esillä 10 vastausta, 1 - 10 (kaikkiaan 23)
  • Palstalaisten tapaaminen 2012 Metko näyttelyssä?

    Melkoinen osa porukasta lähtee Metkoon, mutta miten tavata siellä toisiaan?

    Kokemuksesta tiedän että se ei onnistu vain siten että mennään samana päivänä sinne ja pännaan joku merkki rintapieleen.

    Tarvitsisimme jonkun joka onganisoisi hommaa.
    Ilmeisesti hänen pitäisi olla sieltä lähiseudulta.

    Minkälaista tapaamista haluamme?
    1. kokoontuminen alueella esim yhteiseen ruokailuun.
    2. kokoontuminen illalla jossain lähiseudulla iltanuotiolle ja saunomaan. Osa yöpyisi
    3. Jotain aivan muuta

    Ideoi ja ota kantaa!

    Terveisin: Korpituvan Taneli

  • Korpituvan Taneli Korpituvan Taneli

    Tuskin ihan tapaamisaddikti, mutta kun jotkut olivat mieltä että se ainoa oikea paikka tavata olisi ollut Metko, niin koitan heittää pelastusrengasta sillekkin idealle.

    Itse olen sitä mieltä että muun ison kekkerin kylkeen tuollainen tapaaminen sopii huonosti. Yritän kuitenkin olla avoin kaikille ideoille.

    Terveisin: Korpituvan Taneli

    Puun takaa

    Metkosta on muodostunut meikäläiselle perinne. Olen tulossa parin kaverin kanssa 1.9. lauantaina, koska to-pe pitää olla töissä. Tarjan tapasin viime kerralla.

    T.Pihlaja

    Heipä hei…

    Näillä näkymin Metkossa ollaan kaikki päivät, joten siellä näkemisiin… Varmaankin MenSen osaston lähettyviltä minut tapaa melko varmasti, kun heidän vieraanaan olen paikalla…

    Ehkäpä juttu viriää ”vanhasta muistista” myös koneellisesta taimikonhoidostakin…

    Palstalaisten tapaamiselle olen avoin, joten eikun paikkaa mietintään, niin nähtäillään jälleen…

    Tuomas Pihlaja

    Tarja Tarja

    Tapiolla on näyttelypiste Metkohallissa (paikat 344-348, ks. kartta http://goo.gl/ietY2 ) joten ainakin treffipaikan voin tarjota. Olisi kiva nähdä. Katsotaan, jos keksin vielä jotain muutakin.

    Korpituvan Taneli Korpituvan Taneli

    Tarja:
    ”Tapiolla on näyttelypiste Metkohallissa (paikat 344-348, ks. kartta http://goo.gl/ietY2 ) joten ainakin treffipaikan voin tarjota. Olisi kiva nähdä. Katsotaan, jos keksin vielä jotain muutakin. ”

    kyllähän Tarja yritti parhaansa viimeksikin. Halasi kaikki palstalaiset ja antoi vaatteisiin kiinnitettävän merkin, jonka avulla olisimme voineet toisemme tunnistaa. Merkin avulla vain ei tunnistamisia tapahtunut, mutta halaus kyllä lämmitti pitkään.
    T.Pihlajan siellä kyllä tapasin kun tiesin miltä osastolta löydän.

    Ellei kukaan keksi mitään radikaalia, niin me käymme Metkossa itse kukin ja moikkaamme ainakin ne joilla on oma osasto siellä vahdittavana.

    Taitaa jo olla myöhäistä ideoida, mutta Jees H-valta olisi kyllä voinut tulla sinne esittelemään hake- tai klapikattilaa.

    Terveisin: Korpituvan Taneli

    jees h-valta

    Taneli voi sieltäkin kyllä löytää aivan hyvän pellettipolttimien ja kattiloiden myyjän tuolta Euran suunnalta. Oli ainakin Oripään maatalousnäyttelyssä jossa poltin tohisteli taivaalle. Klapikattiloina hänellä yleensä Jäspin kattilat myös myynnissä mukana.
    Tuttu mies jo Jämän ajoilta ja tehdään edelleenkin pienimuotoista yhteistyötä. Poltin on siitä erinomainen että sen saa palamaan lähes minkätyyppisessä kattilassa tahansa. Kun täällä ei mainontaa aivan hyvällä katsota niin ei tästä enempää mutta noillakin eväillä voi kyseisen myyntitykin löytää jo.
    Tanelihan voi kertoa vaikka terveisiä H-vallasta kun ollaan oikeissakin nimissä tutustuttu.

    Pähkäilijä

    Onkohan tapaamisia ollut liikaa kun palstakin meni tavaamiseksi… 🙂

    Varmaan perjantaina ajattelin käydä Metkossa, viimees olin juoppokuskina matkassa ja välillä meni paimenhommiksi… tällä kertaa ajattelin nauttia omaan tahtiin.

    Grande jumi koko palstalla ollut koko uudistusajan mutta tää on jotain uutta…

    Muija

    Perjantaina olen tulossa metkoon, tarvii Tarjaakin käydä moikkaamassa taas siellä hallissa.

    Muija

    Pinsiön vaari

    En päässyt Pudasjärvelle kun piti juhlia 100 vuotiasta osuuspankkia. Päätettiin aika jo kevät talvella. Oli hyvät juhlat. Kirjoituksista päätellen tapaaminen Lapin porstuassa oli onnistunut myös. Mutta ei yksi vaari voi olla kahdessa paikassa.

    Metkossa on tarkoitus vierailla perjantaina. Pääsen erään porukan mukana ja edullisesti. Ainakin Tarjaa pitää käydä tervehtimässä. Ja muutkin palstalaiset ainakin ”morjestellaan” ja kai jutullekkin aikaa löytyy.

    Iron Man Iron Man

    Näyttää että olemma tulosa metkoon.

Esillä 10 vastausta, 1 - 10 (kaikkiaan 23)