Keskustelut Puukauppa Puun hinta 2025

• Tämä aihe sisältää 613 vastausta, 61 ääntä, ja päivitettiin viimeksi , 11 tuntia sitten Apli toimesta.
Esillä 3 vastausta, 611 - 613 (kaikkiaan 613)
  • Nostokoukku

Kaksi kertaa on ison yhtiön ostomies ottanut oma-aloitteisesti yhteyttä kolmen vuoden aikana, kun hakkasivat metsäni rajanaapurina omilta mailtaan ensin siemenpuu-asentoon ison kuvion ja viime talvena siemenpuut sitten pois. Metsästysasioissa tutuksi tullut kaveri. Kysyi pannaanko samalla pinoon. Kesäkorjuukelpoista männikköä. Ei pantu pinoon, kun on vähän haaveena rakentaa pojanpojalle kankaalle metsästyskämppä.

Visakallo Visakallo

Tolopainen: ”Ei mitään sorakuormia maksuksi kuten siellä Hämeessä.”

Juu Tolopainen, ei täällä todellakaan mitään sorakuormia tuoda, vaan oikein kunnon kalliomursketta ja lanaukset päälle, eikä sellaisista asioista tarvitse edes soitella kenellekään!

Apli

Mulla on tasan kerran noin 30v aikana ostomies ottanut itse yhteyttä puun ostoon liittyen muuten aina itse sinnepäin, tapaus oli sellainen kun naapurissa oli todella isot päätehakkuut ja itsellä vanhaa kuusikkoa heidän vieressä niin ostomies kysyi että tehdäänkö sinunkin metsään hakkuu? Ei tehty hinta ei kohdannut.

Esillä 3 vastausta, 611 - 613 (kaikkiaan 613)