Keskustelut Tekniikka STIHL-261-M

Esillä 8 vastausta, 1 - 8 (kaikkiaan 8)
  • STIHL-261-M

    Ostin kyseisen sahan M.versio ihan hyvin toiminut
    tehoriittää.Normaaliduuniin aivan eri saha kuin.
    STILH 241. on aivan nusakattilla energiapuulle
    ja .Tienvarsipajukkoon tehty tukille leikkuteho.
    Loppuu kesken.20V huskajätkänä. Anteeksi
    JOS jäi epäselvää STIHL 241 on tehty risukkoon.
    Tukille lopuu leikkuteho kesken 261-M on
    eri.Maata. Ammattimies aivan oikeassa.
    Komenttissaan ymmärrän että olette
    korvaamattomia. Kaverita sahamaan
    päivätuotos sama kuin metsäkone.
    EIKANKONEELLA.

  • Hiluxmetsuri

    Voitko hieman tarkentaa. Onko siis 261M tehokkaampi kuin 241M?

    Kumpi on tehty pajukkoon, kummassa loppuu teho kesken ja mihin hommaan?

    Anteeksi, mutta ei jummarra…

    Hiluxmetsuri

    Juu, kiitos tarkennuksesta. Sorry, kun en heti jummartanut.

    Oon samaa mieltä, mulla sekä 261, tosin se vanhempi malli ilman M:ää ja 241 CM. Ensimmäisellä isommat ja 241:llä pienemmät jutut. Mä kun sahaan niin vähän, niin mulle välttää kyllä.

    241stä tykkää pikkujutuissa ja rakennushommissakin. Käynnistyy aina heti ja sahaa mukavasti, ei paina niin paljon. Jostain syystä teho kasvaa kun sahailee enemmän.

    0,6 ha männyn eh:ta meinasin 241:lla päästellä joulunaikoihin.

    arttuu

    OLIKOtämänViestin TARkoitus Mikä? HAUkkua241:stä vai kehua 261:stä..

    Kai sen järkikin sanoo että 42cm3 ei ole edes tarkoitettu TUKKImettään. Sen sijaan 241 yleissahana aivan loistava peli. Mielestäni parempi kuin 200/201 pitemmän laipan ja tehon puolesta. Käymäänkin lähtee tosiaan kuin unelma.

    Mikko Riikilä

    Kuten joku totesikin, stihlin 241:nen ja uusi 261 C -malli, siis M-tronicilla varustettu, painivat ihan eri sarjoissa, joten vertailussa ei ole mitään järkeä.
    Meillä on parhaillaan koesahattavana uusi 261 -malli. Juttu siitä tullee tammikuun toiseen lehteen, siis ensi vuoden ensimmäiseen tabloidimallin Metsälehteen: tosi vahva ja hätäisesti kiihtyvä näyttää uusi elektroniikka-stihl olevan.
    t riikilän mikko

    e.uro

    VOItAAISko SOPIIIA reettä JOOKAINEN opetttEELEE odottamaan kkaaapps LOCCKIpois päält,tä VAIKKA MUUTETN haluakin KIRJITTAA MIYTÄTHASa

    Anton Chigurh Anton Chigurh

    Olehan KIKKARE saivartelematta.

    Anton Chigurh Anton Chigurh

    Johan siihen persekärpänenkin ilmestyi härräämään.

    Niko

    Parahin Anton,

    Panin ilolla merkille, että et nimitellyt kanssakirjoittajaasi tällä kertaa kuin aika vaatimattomalla KIKKARE -ilmaisulla. Edellinen kirjoittaja oli kuitenkin selvästi ”eri mieltä” Sinun kanssasi, vai osuikohan kritiikki sittenkin luomaasi huumorihahmoon.

    Hienoa, että onnistuit jättämään pois tällä kertaa suosimasi sanonnat: rotanpaska, takakireä täpertäjä, aivoton peesari, persekärpänen jne. Ne kun ei kuulu oikein korrektiin ilmaisuun.

    YT
    Niko

Esillä 8 vastausta, 1 - 8 (kaikkiaan 8)