Keskustelut Tekniikka stihl 362

Esillä 10 vastausta, 1 - 10 (kaikkiaan 16)
  • stihl 362

    Kävin tänään sahatarjouksia kyselemässä ja kyseinen saha alkoi kiinnostamaan kovasti. Lupasivat 700eurolla ja 560xpg olisi ollut 960e. Stilhin 420 osto mielessä lähdin mutta sille olisi jäänyt hinnaksi 1260e. Omasta mielestä tuo 700e ei tuon luokan sahasta ole paha hinta ollenkaan. Onko täällä palstalaisilla kokemuksia kyseistä vekottimesta? Erityisesti talvella toimivuus kiinnostaa ja että onko kyseiseen sahaan talvisarjoja olemassa?

  • Anton Chigurh Anton Chigurh

    Minun taloudessani on ollut muutaman vuoden kaksi kolmekuuskakkosta. Hyvin ovat pelanneet, myös talvella. Ei ole tarvinnut korjata. Pienemmät stihlit eivät kestäneet meidän käytössä (harvennushakkuita omilla mailla ja polttopuun tekoa).

    tamperelainen tamperelainen

    Tuo 261 on saman hintainen kylmillä kavoilla.Lämpökahvainen taisikin olla 970e.Onko mitään järkeä?Minulla 241 on kestänyt hyvin,mutta joskus kastelee tulppansa.

    husku550xp

    Tuo onkin nyt älyttömän hyvässä tarjouksessa ja sain vielä tingittyä hinnasta pois kun aina hakenut sahat ja osat samasta liikkeestä.

    husku550xp

    Olikos niin että tätäkin mallia paranneltiin jonakin vuotena niinkuin tuota 261 mallia?

    petep

    Alatko pihapuuhommiin kun tuota olet hankkimassa ?  😀

    Jätkä

    Minkähän takia sitä noin edullisella hinnalla kaupataan? Jos olisi tarvetta, niin kyllä aika helposti tuohon lankeaisin.

    husku550xp

    Kampanja tarjous oli 789e mutta itse hakenut sahat aina samasta liikkestä jossa myös huollot niin antoivat reilun alennuksen. Pihapuuhommia ja sähkölinjan vieressä jätti kuusia joita moto työntänyt kaverina. Ruvennut tuo 550xp tuntumaan liika onnettomalta pyörittämään 18″laippaa ja pysymään tuon koneen tahdissa. Päädyin nyt hankimaan tuon 362:sen. Saapanähdä kerkeänkö tänään testailemaan alkupuraisulta tuntui ihan hyvältä sahalta.

    Jahnukainen

    Jo pari vuotta ollu 362 uusin versio. Painaa saman verran kuin  50″ sahat , mutta tehoa on enemmän.  Ei voi olla muutakuin tyytyväinen ko sahaan.

     

    Anton Chigurh Anton Chigurh

    Jätin eilen 362:sen lumihankeen, tuisku peitti sen. Nostin sen tänään hangesta ja nykäisin käyntiin, hyvin pelasi. Eikä ole talvisarjaa, mutta on lämpökahvat ja lämmitetty kaasutin.

    husku550xp

    Sahasin tänään 2 tankillista kyseisellä sahalla ja ei voi ollakuin tyytyväinen. Tehoa tuntuu olevan sahassa mukavasti. Karsinnassa ei ole huskin tasoa johtunee varmaan että ei ole tottunut vielä kahvoihin. Tuo paino kyllä yllätti positiivisesti, eroa ei meinaa huomata 550 huskiin. Minulla on talvisarja paikallaan ja olen kyllä ihastunut tuohon sahaan. Ei tule enää 50kuutioisia sahoja hankittua niin pieni paino ero noissa.

Esillä 10 vastausta, 1 - 10 (kaikkiaan 16)