Käyttäjän Apli kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,341 - 1,350 (kaikkiaan 3,781)
  • Apli

Reppuruisku Makita DUS108Z 18V LXT runko – K-Rauta

Tämmöistä on tullut käytettyä, ihan pätevä kampe.

Apli
    Apli

Aikoinaan metsäkoneyrittäjistä oli puhetta niin heidän todistuksessa uskonto 10 matematiikka 5

Apli

Voihan se olla. Huolen esitti vain laitevalmistaja joka valmistaa juuri sellaisia laitteita joilla asia hoidetaan.  Ettei vaan ole bisnes mielessä.

Se on juuri näin Wärtsilällä on ollut aika ajoin huoli tästä asiasta, tuovat sen esille aika ajoin ns oma lehmä heillä ojassa, kannattaa kuunnella heidän kommettejaan sillä ajatuksella, todellisuus on sitten kaikkea muuta.

Apli

välittäjän vaihto on monesti hyvä juttu jos asunto on ollut pitkään myynnissä ja samalla hinnan pudotus.

Apli

Mä olen käyttänyt samaa konstia eli sekaisin vakkaan ja siitä pottiputkella maahan kuusta ja mäntyä ja olen kyllä ollut tyytyväinen, lehtipuuta sitten luontaisesti tulee sekaan..

Apli

Monella kaupungilla ja kunnalla sama ongelma liikaa kiinteistöjä joita sitten odottaa purkutuomio. Vanhojen asuntojen hinnat jatkaa suomessa laskua vielä monta vuotta.

Apli

Mä uskon että puunostajat on hyvin tietoisia alueensa hintatasosta.

Stora Enson Sohlström: Lakoista 25 miljoonan euron lasku – Metsälehti (metsalehti.fi)

Myös Storan nokkamies arvio puunhintojen nousun jatkuvan koko loppu vuoden niin ruotsissa kuin suomessakin.

Apli

Aina jaksetaan puhua tai varsinkin eräs jaksaa, että ”risukoille” ei löydy tekijöitä, noh aina niitä on löytynyt muitakin kun raivaussahamiehiä, kun katsoo esim herra hirven youtube videoita niin melkosia risukoita sitä hänkin on välillä tehnyt ja kun katsoo näiden risukkotekijöiden tulostietoja niin eipä ne niitä tappiolla ole hirveesti tehneet… Energiapuu on hieno homma kaikille metsänomistajille siitä maksetaan monin paikoin enemmän kuin kuidusta, nyt ja varmaan jatkossakin vielä monta vuotta.

Apli

Rikotaan sitten lakia, kesäkorjuusta oli täälläkin kyse..

Esillä 10 vastausta, 1,341 - 1,350 (kaikkiaan 3,781)