Käyttäjän Apli kirjoittamat vastaukset
-
Jonkin verran myös sähkön talvihinnoilla, sillä paistaa joskus aurinko myös talvella ja varsinkin keväällä.. Aurinkosähkö antaa tulla!
Apli 28.7.2023, 10:46Kuitupuun hintaan voi olla tyytyväinen ja vaikka metsäteollisuuden markkinat on nyt suht synkät niin hintojen luulisi pitävän, käänne parempaan voi tulla nopeastikkin, tukilla sen sijaan en usko ihan heti samaan.
Apli 27.7.2023, 19:41Biden: Yhdysvaltoihin julistettava lämpövaroitus | Yle Uutiset
Biden on fiksu tyyppi..
Apli 27.7.2023, 15:46Surkeeta oli Metsäliitollakin, Pääjohtajan mukaan tulos oli heikko ja sama jatkuu jopa huonompana loppuvuotta kohden, sellu ja kartonki ei vedä eikä varsinkaan sahatavara, hiljaista on! Hyvä aika antaa metsien kasvaa, katsotaan alkuvuodesta puukauppoja uudelleen tai vuoden päästä.
Apli 27.7.2023, 14:34Päähyökkäyksen uskotaan käynnistyneen – Ulkomaat | HS.fi
Päähyökkäys käynnissä, toivottovasti onnistuu…
Apli 27.7.2023, 14:31Kun vihreät eivät pystyneet lopettamaan suomesta turkistarhausta sen tekee luonto itse eli lintuinfluessa, saavat toki täyden korvauksen eläimistä.
Apli 26.7.2023, 16:12Perus positiivinen Pesonen oli sitä mieltä että pahin olisi jopa jo ohitse sellussa, olen hiukan erimieltä, huomenna sitten Metsäliiton tulos ulos ja näkymät sieltä, ei varmaan kaksiset kun Joutsenon sellutehdasta meinaavat seisottaa vähän pidempään näin aluksi.. Jänniä aikoja!
Apli 26.7.2023, 16:05Mulla on yksi noin hehtaarin aukko, istutin sen kuuselle tänä kesänä, enkä meinaa tehdä enää sille mitään, OMT maapohja, seuraan vaan mitä tapahtuu, tehdäänkö joskus energiapuuhakkuu vai mitä, aika näyttää, risut ja kannot siitä on kerätty. Varmasti monesta teistä kuulostaa hölmöläisen idealta.
Apli 26.7.2023, 16:01Useiden tutkijoiden mukaan Golf virta on hiljentynyt jo pitkään ja sen pysähtyminen on ajan kysymys, vuosi 2025 voi hyvinkin se tapahtua, mutta mitä tarkoittaa nykytilanteessa meille pohjoismaalaisille se onkin toinen juttu se..
Apli 23.7.2023, 08:01Tämä on totta, Fortumin voimalaitokset, SOK hotellit ja Prismat, YIT talot ja liikekiinteistöt, Nokian Renkaat suurin tehdas Pietarissa onhan näitä kun joku osaisi laskea summan olisihan se melkoinen, toki osa firmoista sai myytyä omaisuutensa osa ei.