Käyttäjän Apli kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 2,121 - 2,130 (kaikkiaan 3,710)
  • Apli

Minun mielestä laikutuksen ja miksei äestyksenkin laatu ei hirveesti merkitystä, enemmän olen kiinnittänyt huomiota taimien laatuun, niiden laatu esim UPM on kyllä ollut viimevuosina erinomainen, toivottovasti säilyy samana jatkossakin..

Apli

Minulla laittoivat kantokäsittelyn vastaavaan kohteeseen kun tehtiin kesäkuussa jolloin oli todella kuivaa pari vuotta sitten.. Tosin tehtiin energiapuuksi sahaavalla terällä..

Apli

Kiinalaiset kuppaa venäjää minkä kerkeevät heille on tärkeää edullinen öljy ja maakaasu, samoin taitaa tehdä moni muukin.. Onneksi länsimaiden pääasiassa Usa aseilla Ukraina tulee sodan voittamaan ja myös Krimin takaisin, Putinin kaverit joko hukkuu tai putoaa sairaalan ikkunasta ja lopulta hänelle käy samoin..

Apli

Äänekoskella ei riitä tila, sinne on tulossa paljon muutakin metsäliiton suunitelmissa..

Apli

Kerkee tuo EU päätös muuttua vielä monta kertaa ennen vuotta 2030 onko koko EU:ta enää silloin…

Apli

Kaskisiin taitaa tulla uusi kartonki tehdas, kovasti Metsäliitto jatkaa investointejaan Suomeen ja hyvä niin(:

Apli

Ruoka tulee maaseudulta pitäs riittää..

Apli

Hs oli juttua että helsinkiin maksetaan asumistukia 700milj ekua, suomen ongelma on kallis helsinki jonka muu maa elättää.. Lisäksi helsingin energiahölmöilyt mallia saksa tulee todella kalliiksi tälle maalle..

Apli

Keväällä, olen aina myynyt talvileimikot keväällä, huhti/toukokuussa korjattu sitten seuraavana talvena, hinta silloin ollut paras…

Apli

Luulisi olevan noin tuon luokan koneilla hyvä vakuutus..

Esillä 10 vastausta, 2,121 - 2,130 (kaikkiaan 3,710)