Käyttäjän Apli kirjoittamat vastaukset
-
Alkutuottajan rooli on monesti Perkon kuvaileva, mutta itse näen nykytilanteen hyvinkin Visan kanssa samoin, ja uskon venäjän puun tuonnin ja energian tuonnin loppumisen kasaavan paineita korostaa kotimaisen puun tuottajan roolia… Tietysti myös ilmastonmuutos kasaa paineita mutta euro toiminee parhaana konsulenttina jatkossakin ainakin omalla kohdalla.
Apli 30.7.2022, 10:00Mä uskon että kun kokoomus pääsee hallitus vastuuseen moni ns valtionyhtiö yksityistetään ja hyvä niin… Finnair on varmasti seuraava jota avustetaan..
Apli 29.7.2022, 15:17Omistajan ohjaus toimii valitettavan huonosti näissä kaupunkien energiayhtiössä kuten fortumissa, ja todellakin johtajat valittu politiisilla päätöksillä.. Teboilin kanssa näiden ei pitäisi olla enää missään tekemisissä…
Apli 29.7.2022, 10:53Kovaa tulosta myös Metsäliitto ja puun ostointoa löytyy jospa joskus päästäisiin kauppoihin, siitä onkin aikaa kun viimeksi näin kävi… Jäsenyys ei edelleenkään innosta vaikka keväällä siitä oli puhetta.
Apli 29.7.2022, 10:51Ilmeisesti Teboilin öljy on halpaa kun Tampereella sitä ostetaan kovia määriä, sähkölaitoksen maine meni.. Pormestari saisi aktivoitua ja putsata pesää…
Apli 29.7.2022, 10:48Vaikea kysymys tuo peura homma, aitaus tietysti mutta isotöinen… En lähtisi kuusen istuttamista lopettamaan rehevillä mailla, itse ajatellu lisätä sekaan jatkossa mäntyä ns jonkin verran, koivua en istuta sitä tulee luontaisesti omasta mielestäni riittävästi lähes aina. Pyrkimyksenä monipuolinen sekametsä.
Apli 27.7.2022, 21:27Stora ollu itsellä ja omilla metsänaapureilla eniten aktivoitunut puun ostaja lähikuukausina, heille kaikki puulajit kelpaa mutta hinta tietysti ratkaisee…
Apli 27.7.2022, 19:12UPM on hyvä yhtiö omistaa ja myös myydä puuta…
Apli 27.7.2022, 19:11Hyvä että joku kerää ei ole keltään pois, Suomi on kateellisten ihmisten luvattu maa jossa kukaan ei saisi tienata mitään…
Apli 27.7.2022, 10:50Samaa mieltä, venäläisten turistiviisumit pitäisi heti lopettaa Marin herätys.