Käyttäjän Apli kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 2,341 - 2,350 (kaikkiaan 3,936)
  • Apli

Norra Skogilta reilu kertakorotus kuitupuun hintoihin – MT Metsä – Maaseudun Tulevaisuus

Juttu maksumuurin takana, mutta jo otsikko kertoo kaiken eli kuitupuun hinnat jatkaa nousua Ruotsissa..

Apli

300 uutta tuulimyllyä tänä vuonna kovaa on rakentamistahti, ilmeisen kannattavaa toimintaa…

Apli

Näinhän se on, mutta ennen kuin veronalleukset tulee pitää tulla kunnon puupula ja sitä ei ilmeisesti vielä ole..

Apli

Tuotantoa ei ole tarpeeksi, tarvitaan lisää tuulivoimaa ja myös vesivoimaa ns säätövoimaa, suomi on ollut tuonti riippuvainen sähkön suhteen ja siitä kärsitään vieläkin..

Apli

Omasta mielestäni liian pitkä korjuuaika, mutta mitä on sovittu pidetään.. Omissa hakkuissa mitkä itse kilpailutan, niin vuosi maksimi mikä korjuuaika..

Apli

Parasta olisi antaa Fortumin mennä nurin ja myydä kannattavat osat muille ja luopua samalla valtion omistuksesta.. Samalla voisi myydä esim Finnairin ja Nesteen osakkeet pois, nyky omistusohjaus on sen verran munatonta että parempi kun valtio ei omista mitään yhtiöitä…

Apli

Minun mielestä laikutuksen ja miksei äestyksenkin laatu ei hirveesti merkitystä, enemmän olen kiinnittänyt huomiota taimien laatuun, niiden laatu esim UPM on kyllä ollut viimevuosina erinomainen, toivottovasti säilyy samana jatkossakin..

Apli

Minulla laittoivat kantokäsittelyn vastaavaan kohteeseen kun tehtiin kesäkuussa jolloin oli todella kuivaa pari vuotta sitten.. Tosin tehtiin energiapuuksi sahaavalla terällä..

Apli

Kiinalaiset kuppaa venäjää minkä kerkeevät heille on tärkeää edullinen öljy ja maakaasu, samoin taitaa tehdä moni muukin.. Onneksi länsimaiden pääasiassa Usa aseilla Ukraina tulee sodan voittamaan ja myös Krimin takaisin, Putinin kaverit joko hukkuu tai putoaa sairaalan ikkunasta ja lopulta hänelle käy samoin..

Apli

Äänekoskella ei riitä tila, sinne on tulossa paljon muutakin metsäliiton suunitelmissa..

Esillä 10 vastausta, 2,341 - 2,350 (kaikkiaan 3,936)