Käyttäjän Apli kirjoittamat vastaukset
-
Koska minun silmissä, korostan minun silmissä he ovat koti ryssiä.. Erkki, Tarja ja Paavo siis..
Apli 20.3.2022, 07:34Luulisi paikka löytyvän myös Tarja Haloselle ja Erkki Tuomiojalle, Paavo Lipponen lienee liian vanha jo..
Apli 20.3.2022, 06:47Ihmettelen kauhiasti missä on ukrainan kaukopartiomiehet? Niiden pitäisi iskeä syvälle venäjälle, tuhota rautatieyhteyksiä, energialaitoksia, huoltokuljetuksia, sähköverkkoja yms ja nimen omaan venäjän maaperällä.. Jos suomeen hyökättäisiin näin varmasti toimittaisiin..
Apli 19.3.2022, 06:08Harjavallan tehtaat siirtyy outokummun haltuun vaihtokauppana venäjän pojat saa nokian renkaiden tehtaat ja pari S ryhmän hotellia, YYA sopimus palaa.. Noh tuskimpa näin vaikka ei hullua mailmanmenoa koskaan tiedä…
Apli 18.3.2022, 16:20Olen kyllä Rukopiikin kanssa samaa mieltä, olemme aika hankalassa tilanteessa, Natoon pitäisi päästä nopeasti mutta emme voi tietää varmuudella venäjän reaktiota siihen..
Apli 18.3.2022, 11:01Nyt toivottavasti nähdään vihdoinkin kuitupuulla sen todellinen arvo, eli kuka sitä haluaa ja mihinkä hintaan.. kuitupuuta on paljon poltettu mutta poltetaanko jatkossa? Jos kun venäjän puu korvataanko kotimaisella ja mitä siitä halutaan maksaa vai suljetaanko tehtaita, nyt se nähdään..
Apli 17.3.2022, 13:00Aktiivisia puun ostajia kaivataan saa nähdä löytyykö niitä, odotellaan rauhassa.
Apli 17.3.2022, 06:03Pelko on syvällä tässä kansassa sen on havainnut kun ihmisten kanssa juttelee, loppuuko se jos ja kun olemme Naton jäseniä, tiedä siitä, eihän se Virossakaan ole loppunut… Maailma on hullu paikka nykyisin! Koronaankin kuolee 100 viikossa eikä kukaan puhu siitä mitään, omakin tuttu lähti oli tosin riskiryhmäläinen mutta 2 kertaa rokotettu, sokeritautia sairasti… Marin sanoi että pakolaisia voi tulla reilusti, no tuleehan niitä..
Apli 17.3.2022, 05:52Onkohan sitten vessapaperin hintakin nousussa? Pitänee tankata varastoja.. UPM sellulla alkaa lakkojen loppu häämöttää, UPM on tinkinyt työajan pidennysvaatimuksista..
Apli 16.3.2022, 10:47Kanadalainen tarkka-ampuja Wali lähti Ukrainaan taistelemaan – Ulkomaat – Ilta-Sanomat
Taitaa tämä Kanadan Simo Häyhä hoitaa aika monta Venäjän kenraalia ja muuta sotapamppua vielä hengiltä..