Käyttäjän Apli kirjoittamat vastaukset
-
Kun ruoan hinta nousee tarpeeksi niin metsiä hakataan aukoksi ja vuokrataan/myydään pelloiksi, eli tulee neljäs markkina.
Apli 15.6.2022, 09:24Onko Puuki nyt sitä mieltä että rehevillekkin maille pitäisi istuttaa mäntyä?
Apli 14.6.2022, 14:39Itse en nykyhinnoilla myy puuta, keväällä oli tarjouskilpailuja niin harvennuksista kuin päätehakkuista, lopputulos antaapa kasvaa.. Mutta jokainen tavallaan..
Apli 14.6.2022, 14:36Oma näkemys on että aukkoja tarvitaan ja tullaan myös tekemään koska metsiä jossain vaiheessa muutetaan pelloiksi ja siihen ei välttämättä mene kovinkaan kauan.. Toki olen myös aukkojen ystävä metsänhoidossani.
Apli 14.6.2022, 14:33Tämä on valitettavan tosi mitä Anneli kertoi, katsoin saman ohjelman telkusta… Jossain vaiheessa tullaan näkemään melkoinen kansanvaellus ja siihenkin tulisi varautua, itärajan aita vaikka kuulostaa hullulta tulisi rakentaa pika vauhtia, hyvä että puolustusvoimat tekee siellä jo omia rakennelmia..
Apli 14.6.2022, 07:47Mitä tulee pörssiin, niin katsoppa kryptoja, miten paljon niistä haihtunut rahaa..
Apli 14.6.2022, 07:46Miksi Ruotsissa kuolee niin paljon nuoria aikuisia? (iltalehti.fi)
Sama kun tulee tänne ei ole niitä työntekijöitä eikä veronmaksajia..
Apli 11.6.2022, 09:02Myyriä nyt paljon liikenteessä pihoilla ja puutarhassa. Metsässä myös syöneet männyntaimista latvoja ja kuorta. Mikä olis hyvä tai mieluummin se paras myyräntorjuntakeino ? Kissa, rottakoira vai loukut ja muut koukut ?
Kyykäärme.. Kävelin metsiä läpi pohjoisessa keskisuomessa ei näkynyt myyriä taimikoissa, mutta kyyt oli liikkeellä niitä näkyi monia, hyvin olivat talvesta selvinneet pitkiä isoja mustia ja harmaita..
Apli 11.6.2022, 08:58huh huh valloitti alueita myös itämeren alueelta,..
Apli 10.6.2022, 17:56Täällä ollaan valmiina jos rajalle täytyy lähteä ihan milloin vaan, vaikka nuoria ei enää olla, jos vaari oli taipaleenjoella taistelemassa niin en aio olla häntä huonompi jos tarve tulee.. Olen asiassa Jätkän kanssa täysin samaa mieltä Ukrainan asia on myös meidän asia mitä tulee Venäjään.