Käyttäjän Apli kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 2,641 - 2,650 (kaikkiaan 3,693)
  • Apli

Kyllä juuri näin, itse en kehtaisi tuommoista tarjota myyntiin, raivaussahalla kohde olisi pitänyt laittaa kuntoon..

Apli

https://www.youtube.com/watch?v=AnwKuF32M28

Karua meininkiä, hyvä video..

Apli

Voisin kanssa äänestää kokoomusta jos Sirpa älyäisi lähteä sieltä pois…

Apli

Kannattaiskohan haapaa kasvattaa energiapuuksi? Mä oon riistätiheikköjä jättänyt joissa on myös katajaa..

Apli

Noihin kun saa hyvät kemerat niin eipä paskempia kohteita viitsi enää itse tehdä, jotenka sen 500e/ha maksaa ihan mielellään, ainut on että löytää hyvän tekijän…

Apli

Pinta-alalla on iso merkitys ja ajomatkalla laanipaikalle, alle 2ha ei tahdo saada tekijöitä jos ei ole sattumalta kohteita muita ihan lähellä..

Apli

Viimeksi kun tilasin nuoren metsänhoitoa ja kyselin hinnat niin yhtiöltä kuin yhdistyksiltä niin halvin oli 500e/ha ja 4.6ha teki ja yhdistyksen kautta tuli, kävin pari kertaa katsomassa hommaa ja hyvinhän se meni, ei ihan nuori poika metsuri ollut, ja kotimainen kaveri oli tämä.

Apli

Mä tekisin niin kuin koneyrittäjä ehdottaa, näille on vaikeaa löytää tekijöitä, jos koivuja jää ne helposti piiskaa allejäävät puut ja kuivina kesinä myös haittaa merkittävästi kasvua.

Apli

Annelin kanssa samoja ajatuksia, Kemijärvi tarvitsisi suuren metsäyhtiön mukaan, Upm ainut joka 3 suuresta voisi lähteä mutta ei nykyjohdolla. Ulkomainen kumppani vaikeaa löytää..

Apli

Aika paljon tullu seurattua parin ison yhtiön omien metsien hakkuita viime vuosina kun lähellä omia metsiä ovat niin eipä niistä koivutukkia ole koskaan tehty kaikki kuituun jopa puhtaita päätehakkuu kypsiä koivikoita ovat hakkanneet kuituun.. Toisella näistä on myös omia koivuvaneritehtaita Suomessa.

Esillä 10 vastausta, 2,641 - 2,650 (kaikkiaan 3,693)