Käyttäjän Apli kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 2,701 - 2,710 (kaikkiaan 3,932)
  • Apli

Jo lähes 5 vuotta kaikki ensiharvennukset menny energiapuuksi, 2cm latva ja loput jää lannoiteeksi, korjattu ns normi motolla tosin pienehköllä sellaisella. Hinta parempi energiapuulla jos kun vielä saa kemerat, enkä ole raivuuta jättänyt juurikaan väliin, kuusi sekametsiä kaikki keskisuomessa.

Apli

Totta, luulis vaikuttavan koivutukin hintaan ja laatuvaatimuksiin aika paljon, kun tuonti loppuu, koivutukin hintahan on ollut naurettava samoin laatuvaatimukset..

Apli

Eiköhän UPM sellupuoli nyt hyväksy paperiliiton kanssa sovintoesityksen ja tehtaat käyntiin taas(:

Apli

Kaikki varmasti odottaa että puun hinnat nousee myös Suomessa koska venäjän tuonti loppuu ja energia puuta ostetaan yhä enemmän.. Nyt jos koskaan  pitää kilpailuttaa leimikot loppuu asti.

Apli

Mun käsityksen mukaan ukrainassa riittää miehiä ja naisiakin mutta ei aseita, joita se toki saa kun sinne niitä euroopasta ja usasta ja muualtakin toimitetaan mm suomesta ja ruotsista jotka on tulevia nato maita.. Toki tässä odotellaan mikä on venäjän ”vastaus” tähän..

Apli

Koska minun silmissä, korostan minun silmissä he ovat koti ryssiä.. Erkki, Tarja ja Paavo siis..

Apli

Luulisi paikka löytyvän myös Tarja Haloselle ja Erkki Tuomiojalle, Paavo Lipponen lienee liian vanha jo..

Apli

Ihmettelen kauhiasti missä on ukrainan kaukopartiomiehet? Niiden pitäisi iskeä syvälle venäjälle, tuhota rautatieyhteyksiä, energialaitoksia, huoltokuljetuksia, sähköverkkoja yms ja nimen omaan venäjän maaperällä.. Jos suomeen hyökättäisiin näin varmasti toimittaisiin..

Apli

Harjavallan tehtaat siirtyy outokummun haltuun vaihtokauppana venäjän pojat saa nokian renkaiden tehtaat ja pari S ryhmän hotellia, YYA sopimus palaa.. Noh tuskimpa näin vaikka ei hullua mailmanmenoa koskaan tiedä…

Apli

Olen kyllä Rukopiikin kanssa samaa mieltä, olemme aika hankalassa tilanteessa, Natoon pitäisi päästä nopeasti mutta emme voi tietää varmuudella venäjän reaktiota siihen..

Esillä 10 vastausta, 2,701 - 2,710 (kaikkiaan 3,932)