Käyttäjän Apli kirjoittamat vastaukset
-
Tässä asiassa on helppoa olla Jessen kanssa samaa mieltä.
Apli 11.5.2020, 09:53Yksi huski ollu ensimmäinen ja viimeinen, nykyisin kuulun Stihl uskovaisten joukkoon ja aioin myös pysyä siinä jatkossa..
Apli 2.5.2020, 15:32Kulkee siellä suomesta sairaanhoitajatkin töissä niin kyllä pääsee, eiköhän yhtiö kirjoita lapun jolla rajan yli.. Juu autossa jos asuis, ja urakalla pitkää päivää, valoissa kesässä, hyvää kuntoilua ja painonhallintaa…
Apli 2.5.2020, 14:45Nyt kun näyttää siltä että kesälomalla ei vielä etelään reissuun pääse lentokoneella, olisi loma kesäkuussa niin pitäsköhän ottaa storaan yhteyttä jos lähtis istuttamaan taimia Ruotsiin, omissa metsissä ei ole tarvetta siihen tänä vuonna ja raivuita voi tehdä myöhemmin..
Apli 1.5.2020, 19:11Usein kakku päältä korea mutta sisältä mätä, pätee hyvin tähän videoon..
Apli 28.4.2020, 06:04Täytyy muistaa että eripuolilla suomea maksetaan energiapuusta täysin erinlaisia hintoja ja jokainenhan muistaa myös kysyä muilta kun siltä yhdeltä sen tarjouksen?
Apli 26.4.2020, 11:46Mä olen Arton kanssa samaa mieltä, jos saa vielä hyvän ja halvan ajomiehen tuohon hommaan mukaan niin avot…
Apli 20.4.2020, 07:58Itse ostanut Abn Amroa hollannin pörssistä, tämä suht iso pankki on oma suosikki pankkiosakkeista.
Apli 12.4.2020, 07:14Näkyy UPM olevan enää ainut keskisuomessa päin joka kantoja vielä nostaa..
Apli 11.4.2020, 11:13Omat metsät 60km Jyväskylästä noin, täällä aktiivisuus sekä normi puukaupassa että energiapuukaupassa aina ollut erittäin hyvää, eikä uusi Äänekoski ainakaan ole sitä heikentänyt.. Hinnat vaihtelee vuositasolla, vanha sananlasku pätee hyvin, ei kysyvä tieltä eksy.