Käyttäjän Apli kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 2,931 - 2,940 (kaikkiaan 3,687)
  • Apli

Tässä asiassa on helppoa olla Jessen kanssa samaa mieltä.

Apli

Yksi huski ollu ensimmäinen ja viimeinen, nykyisin kuulun Stihl uskovaisten joukkoon ja aioin myös pysyä siinä jatkossa..

Apli

Kulkee siellä suomesta sairaanhoitajatkin töissä niin kyllä pääsee, eiköhän yhtiö kirjoita lapun jolla rajan yli.. Juu autossa jos asuis, ja urakalla pitkää päivää, valoissa kesässä, hyvää kuntoilua ja painonhallintaa…

Apli

Nyt kun näyttää siltä että kesälomalla ei vielä etelään reissuun pääse lentokoneella, olisi loma kesäkuussa niin pitäsköhän ottaa storaan yhteyttä jos lähtis istuttamaan taimia Ruotsiin, omissa metsissä ei ole tarvetta siihen tänä vuonna ja raivuita voi tehdä myöhemmin..

Apli

Usein kakku päältä korea mutta sisältä mätä, pätee hyvin tähän videoon..

Apli

Täytyy muistaa että eripuolilla suomea maksetaan energiapuusta täysin erinlaisia hintoja ja jokainenhan muistaa myös kysyä muilta kun siltä yhdeltä sen tarjouksen?

Apli

Mä olen Arton kanssa samaa mieltä, jos saa vielä hyvän ja halvan ajomiehen tuohon hommaan mukaan niin avot…

Apli

Itse ostanut Abn Amroa hollannin pörssistä, tämä suht iso pankki on oma suosikki pankkiosakkeista.

Apli

Näkyy UPM olevan enää ainut keskisuomessa päin joka kantoja vielä nostaa..

Apli

Omat metsät 60km Jyväskylästä  noin, täällä aktiivisuus sekä normi puukaupassa että energiapuukaupassa aina ollut erittäin hyvää, eikä uusi Äänekoski ainakaan ole sitä heikentänyt.. Hinnat vaihtelee vuositasolla, vanha sananlasku pätee hyvin, ei kysyvä tieltä eksy.

Esillä 10 vastausta, 2,931 - 2,940 (kaikkiaan 3,687)