Käyttäjän Apli kirjoittamat vastaukset
-
Tulipa iso rysäys Tolopaisen maanantaista(:
Apli 26.8.2019, 05:07Ulkomaalaisen lihan syönti loppu nyt! Jokainen voi vaikuttaa teoillaaan.. Kotimaista ruokaa pöytään.
Apli 25.8.2019, 07:07Lapin kehitys on hienoa, kun siellä matkailu ja kaivokset lisääntyy ehkä se Kemijärven sellutehdaskin tulee on siellä myös työtä, ja lapissahan 100km ei ole mithään..
Apli 25.8.2019, 03:59Jovainin kanssa samaa mieltä, kohta alkaa aika että kansa vaeltaa Lappiin ja maaseudulle takasin asumaan.. Halutaan luonto lähelle, mitä leipään tulee itse syön mielummin kaura kun ruisleipää nykyään..
Apli 23.8.2019, 13:04Jos ostit esim Nordean osaketta 10v sitte olet osingoilla maksanut osakkeet.. Aina pitää olla kasvua niin metsässä kuin muuallakin, siksi kannattaa sijoittaa kaikki ylimääräinen.
Apli 18.8.2019, 13:28Täällä toisenlainen tilanne, perheessä ei kiinnostusta jotenka myyntiin menee, sinänsä harmillista.
Apli 18.8.2019, 09:54Kun aloittaja kysyy onko liikaa tulevaisuuden odotusta, niin sellu on ainut joka pystyy varmasti jatkossa korvaamaan muovia, niin siltä kantilta ei ole, mutta kuka jaksaa odottaa ja kuinka kauan. Kun hyvä palsta menee myyntiin on ostajia jonoksi raha on halpaa niin hinnat nousee.. välillä se vaatii hyvää onnea että käy niin kun Jessen.
Apli 17.8.2019, 09:42Omat metsät Keski Suomessa, vielä 15v sitten osallistuin aina parin kolmen palstan ostoon, joskus tarjous onnistui joskus ei aina Keski Suomessa. Lieneekö Äänekosken syytä tai ei mutta tällä alueella hinnat karannu käsistä. Nyt itsellä lähinnä myyntiaikeita. Olen joskus laskenut että 4% tuottoon pääsee kun itse tekee kaikki.
Apli 11.8.2019, 12:03Olisko järkeä levittää ylimääräinen lanta metsään?
Apli 11.8.2019, 09:39En usko että mitään on enää tehtävissä jotta voidaan pysäyttää tai hillitä ilmastonmuutosta, on ns paskat housussa. 1. ihmiset ei halua laskea elintasoaan, 2. maapallon väkiluku kasvaa, 3 muovin käyttöä ei saada kuriin, 3 lämpenemisen kiihtyminen olisi pitänyt pysäyttää jo 30v sitten, 4 esim Brasiliassa on sellainen valta että sademetsien hakkuut ok. 5 lihankulutus kasvaa kun elintaso nousee varsinkin Aasiassa. Nyt sitten odotetaan että mitä tapahtuu, ja tulee tapahtumaan….