Käyttäjän Apli kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 3,051 - 3,060 (kaikkiaan 3,683)
  • Apli

Turpeenpolttoa ei tarvitse lopettaa, sitä kuluu joka tapauksessa jatkossa vähemmän koska talvet lämpenee, turpeen käyttö on kun itikan pissa Itämeressä jos ajatellaan ilmastoasioita.. Enemmin pitää löytää ratkaisu Helenin hiilen polttoon ja se ei ole ihan helppo juttu, pääkaupunkiseutu kasvaa kiivaasti, tosin kuin ne kaupungit joissa turvetta käytetään. Vantaalla ollaan rakentamassa lisää jätteenpolttoa se on hyvä asia.

Apli

Miksei ole kannatusta? Jos myyt esim ensiharvennusta ja sama hinta kuidulla ja energiapuulla niin ehdottomasti energiaksi, siihen kelpaa kaikki puut ja ottavat latvan 2cm saakka, kuiduilla 6-7cm, kaikki raha kelpaa..

Apli

Paras ilmastoteko on jättää lapset tekemättä, karu homma mutta näin se vain on… Toiseksi paras on hoitaa metsiä kunnolla, kolmas on vähentää lihan syöntiä.

Apli

Ajan nykyisin kaasuautolla ja olen kyllä erittäin tyytyväinen nykyiseen autoon, pikkusen oli alkuun ennakkoluuloja mutta ei enää.. Hybridi kävi ekas mielessä kun autoa vaihdoin mutta kaasu tuli sitten, E85 ei käynyt edes mielessä.

Apli

Itse olen pitkään ns nipputtanu leimikot, eli monesti jopa viivästättynyt harvennuksia vähäsen sitten kaikki kerralla, hintaa saa monesti pikkuisen enemmän ja ostajien mielenkiinto isompi.

Apli

Niin suuri kuusen ystävä kun minäkin olen, niin jatkossa mäntyä tullee laitetuksi ei auta muu, kuusta ei juurikaan enää, hirvet on vaarana niille lyijyä aitamaan en rupea enkä sadetta odottamaan, loppuu ikä ja terveys…

Apli

Tämän aivan totta, monesti paras sijoitus on itseensä, nauttia elämästä, jos on menohaluja mennä, eikä pihistellä joka asiassa..

Apli

Juu mäntyä tulee laitettua jatkossa, kuusta vähemmän, koivua ei ollenkaan..

Apli

10v kuluttua Suomen kesät on Espanjan kesien kaltaisia, mutta Millasia kesiä on silloin Espanjassa?  Empä halua tietää.. Ennen suomipojat meni sinne kesällä lämpimään nyt ne tulee tänne hakemaan kylmää..

Apli

Ilmiötä jotkut kutsuu nimellä juna, yksi nuori hyppää kyytiin niin muut perässä. Ei se ole kokoomuksen eikä kommunistien vika ihan sama ketä vallassa juna vaan kiihtyy ja siihen nousee lisää porukkaa…

Esillä 10 vastausta, 3,051 - 3,060 (kaikkiaan 3,683)