Käyttäjän Apli kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 3,081 - 3,090 (kaikkiaan 3,832)
  • Apli

Täytyy muistaa että eripuolilla suomea maksetaan energiapuusta täysin erinlaisia hintoja ja jokainenhan muistaa myös kysyä muilta kun siltä yhdeltä sen tarjouksen?

Apli

Mä olen Arton kanssa samaa mieltä, jos saa vielä hyvän ja halvan ajomiehen tuohon hommaan mukaan niin avot…

Apli

Itse ostanut Abn Amroa hollannin pörssistä, tämä suht iso pankki on oma suosikki pankkiosakkeista.

Apli

Näkyy UPM olevan enää ainut keskisuomessa päin joka kantoja vielä nostaa..

Apli

Omat metsät 60km Jyväskylästä  noin, täällä aktiivisuus sekä normi puukaupassa että energiapuukaupassa aina ollut erittäin hyvää, eikä uusi Äänekoski ainakaan ole sitä heikentänyt.. Hinnat vaihtelee vuositasolla, vanha sananlasku pätee hyvin, ei kysyvä tieltä eksy.

Apli

Näinhän siinä helposti käy kun ei osaa tai ymmärrä tai halua kilpailuttaa harvennuksiansa, mutta kukin tyylillään..

Apli

Pieni pelko tietysti on yksityisillä sahoilla asian suhteen ja varmasti aiheellinen sellainen, kemin investointi seuraavaksi.. Kovasti ovat houkutelleen Metsä Groupin jäseneksi, naapurit ja muut mutta annetaan vielä olla..

Apli

Hyvä investointi. Varmasti pari vanhaa sahaa loppuu kyllä samalla tai vaihtaa kuuselle.

Apli

Onko se hyvä hinta 5€ kiinto kokopuu korjuussa.???

Tolopainen on huumori miehiä, kiitos siitä! Tässä tilanteessa huumori on tärkeää..

Apli

Kauppoina ensiharvennukset noin 12h ja kaikki menee energiaksi, hinta hyvä, Keski-Suomi. Ei kannattanut kuiduksi laittaa, sekametsiä suurin osa, kesäkorjuu tänä kesänä.

Esillä 10 vastausta, 3,081 - 3,090 (kaikkiaan 3,832)