Käyttäjän Apli kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 3,151 - 3,160 (kaikkiaan 3,678)
  • Apli

Jussi Pesosta on tietty hyvä kuunnella, onhan hänen aikakaudella UPM tehnyt huimaa tulosta, ja nykyisin on todella harvinainen velaton metsäyhtiö. Mutta energia ja muista tuista voi hyvin karsia osan pois eikä se aja metsäteollisuutta Suomesta mihinkään. Ja toivottovasti Sdp ottaa tämän asiakseen..

Apli

Kyllähän tuon kehitysyhteistyö rahat voisi lopettaa, vuosia ja vuosikymmeniä rahoitettu Keniaa ja Tansaniaa esim. Mitä saatu aikaan siellä? Rikoksiin syyllistyneet maahanmuuttajat ja ne jotka ei suostu töihin eikä opiskele heti pois. Ja perheiden yhdistämisen voi lopettaa kanssa.

Apli

Odotetaan rauhassa mitä tapahtuu… En jaksa uskoa millään kiinteistöveroon..

Apli

Jep puhuvat kansalle kansan omalla kielellä… Ja ovat puolustamassa sitä mitä muut eivät, ei ole väärin olla isänmaallinen, muilta se unohtuu Eu ja Nato hömpötyksissä. Demarit on liikaa Ay talutusnuorassa ja harva nuori kuuluu enää liittoon jotenka sekin päättyy aikanaan..

Apli

Näin metsänomistajan kannalta en pidä yhtään huonona että persut nousee vielä kokoomuksen ohi, sdp kantaan..

Apli

Pienempi saha ja parempi ja terävämpi ketju.

Apli

Kyllähän tämä päätös pelasti Oulun tehtaat, samoin tekivät Varkaudessa. Papereiden kysyntä vaan laskee ja sitähän se on tehtävä mitä asiakkaat ostaa..

Apli

Tämä päätöshän on tehty jo ajat sitten, nyt se kerrottiin julkisuuteen ja aletaan 6vk johtava työntekijöiden piina jossa katsotaan löytyykö heille jotain hyvää.. 6vk päästä aikaisintaan kerrottaan mites kävi. Toivossa on että myös toinen kone muutetaan kartongille ja sen näyttää aika, voi mennä myös romuksi kuten on esim UPM pysäytettyjen koneiden kohtalo ollut.

Apli

Talvikorjuussa kun alkaa kelit lämpenemään olen muutaman kerran joutunut soittamaan korjuu urakoitsijalle että ajokone äkkiä paikalle, on tullut kyllä ja kantanut maat vielä, mutta itse kannattaa pitää huolta sen olen huomannut.. rupee tosiaa nyky ajokoneet olemaan sen verran painavia kuorman kanssa..

Apli

Nyt kun Enso lisää Oulussa puun käyttöä 0.5milj mottia ja jos Metsäliitto rakentaa Kemiin toisen Äänekosken on selluinvestoinnit kyllä siinä, tuskimpa tulee muita.

Esillä 10 vastausta, 3,151 - 3,160 (kaikkiaan 3,678)