Käyttäjän Apli kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 3,221 - 3,230 (kaikkiaan 3,675)
  • Apli

Mä olen ennakkoraivuut pyrkiny tekeen ajoissa. Ainahan sinne tuppaa jotain jäämään pystyyn ei niitä nuolemalla tehdä kunhan suurin osa pois. Rehevällä maalla tuppaa äkkiä kasvaan takaisin.

Apli

Timpan ja muidenkin on hyvä muistaa mistä Demareiden vaalirahat tulee… Eipä siellä voida hirveesti nykymetsätaloutta muuttamaan lähteä, muuten niille jotka sitä ajaa tulee itselle lähtö, siitä pitää huolen ammattiliitot joille hakkuut ja varsinkin lisääntyneet hakkuut tuo lisää jäseniä ja tuloja. Jotenka ei ole hätää vaikka demarit voittaa vaalit… Enemmän haittaa on kokoomuksen vihertävistä kuten Sirpa Pietikäinen..

Apli

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/172e4816-b50d-4aba-9e79-78290a3b7a3f

Tämä tosin lupaa hyvää korjuukeliä joulu-helmikuulle.

Apli

Totta mitä Taneli tossa kertoi, saman asian huomannut itsekkin… Nythän moni sahuri sahaa todella pientä tukkia ja suuntaus on siihen lisääntyvä niin tarjoaa kyllä hyviä saumoja myydä niille esim 2 ja 3 harvennuksia.. Koska luntahan on koko maassa paljon, niin talviharvennuksia voi olla vaikea saada enää kaupaksi jos haluaa korjuu tälle talvelle..

Apli

Nythän sellun hinta on lähtemässä kiinassa jos laskuun…

Apli

Kohta saa diesel auton halvalla pitääkin ostaa semmonen..

Apli

Totta kaikki.. pitää saada uudet sellutehdashankkeet maaliin ja kilpailua lisää sekä puun energiakäyttöä myös lisää näin vain saadaan hintaa ylös muuten mennään nykytasolla.

Apli

Tässähän pääjohtaja itse sanoo mitä halutaan ostaa metsänomistajilta/jäseniltä Nyt…

Apli

Puiden laanipaikat on tapana tehdä niin että metsänpuolelta ajokoneen purku.. Ei harmia muille tienkäyttäjille. Tulee äkkiä pienestä harmista iso asia.

Apli

Hyvinhän vielä on tukin hinta pitänyt kun katsoo viimeaikaisia tarjouksia, ei voi moittia hintoja, mutta se kuitupuun hinta aiheuttaa harmitusta vieläkin… Noh nyt kun valtiovalta ajaa kiimassa hiilen polton loppua, voi siitä olla iloa meille metsänomistajille tai siten ei, kuitupuuta polttoon lisää, eipä harmittaisi, hinta on se joka ratkaisee.. Toivon todellakin että joku uusista selluhankkeista toteutuu..

Esillä 10 vastausta, 3,221 - 3,230 (kaikkiaan 3,675)