Käyttäjän Apli kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 3,261 - 3,270 (kaikkiaan 3,670)
  • Apli

Minä en ole ikinä tehnyt ensiharvennuksia itse, ei yksinkertaisesti riitä siihen aika eikä into, taimikonhoidot kyllä pyrin tekemään itse…. Ensiharvennuksilla jossa missä ratkaisee motokuskin ammattitaito, onneksi hyvä kuskeja on paljon, jos homma askarruttaa kannattaa käydä ensin katsomassa millaista työnjälkeä on tehty aikaisemmin,  monesti yllättyy.. Nyt meilläpäin jopa Mhy:llä on sellainen urakoitsija jonka voi huoleti laskea omaan metsään, mikä tietysti hyvä asia..

Apli

Viimenen puukauppa niin koivutukki alkoi 20cm, joo eipä monta tukkia tullu hinta 38e motti, päätehakkuu keskisuomi. Ostavat nyt kyllä koivua, tukkiakin mutta hinta on kyllä surkea.

Apli

Puukauppasuhteissa on hyvä muistaa vanha totuus että haaremilleen kannattaa olla uskollinen, myös minä näin teen..

Apli

Perjantaina kävin, eipä juuri mitään erikoista, konevalmistajilla isot osastot, ruuhkaa vähän joka paikassa, metsäkoneita näkee kyllä muutenkin… Eipä tarvitse mennä seuraavan kerran.

Apli

Käyntiin se lähteen aina viimeistään toisella nykyisyllä, oma ollu välillä viikon räntäsateessa pienen kuusen alla ja missä milloinkin niin yleensä lähtee käyntiin ekalla. Säätöihin en ole koskenut koskaan, tulpan vaihto silloin kun tarvii, ilmasuodattimen puhdistus välillä ja tietysti terä kunnossa ja ei muuta kun bensaa tankkiin ja kovaa menoo..

Apli

Kiitoksia tiedoista, kunhan saadaan vanha saha remontista niin tehdään päätös, kylmäkäynnistys on aika monella ollu uuden autotunen kanssa haasteellinen ja on asiasta tieto mennyt maahantuojalle ja sitä kautta toivottovasti tehtaalle, muuten kyllä kuuluu kehuja kovasti, vanhassa mallissa ei ole ollut samaa ongelmaa..

Apli

Näyttäs vanhempi malli olevan noin 200e halvempi kuin tämä uusi se vähän mietityttää, kun niitä raivuu tunteja tulee 100-150h vuodessa.

Apli

Sthil 460 alkaa ollu loppu, kytkin meni rikki, korjataan, olen alkanut katsoa Huskia tilalle, pientä puuta lähes aina sahaan, niin 545 autotune tai sitten vanhempi ja halvempi malli? Muutama sanonut että autotune lähtee huonosti käyntiin onko samanlaisia kokemuksia?

Apli

Minua on alkanut kiinnostaa kaasuauto enemmän kun sähköauto, uskon että siinä olisi enemmän järkeä…

Apli

Ikää alle 50v metsää sopivasti yhden hoidettavaksi, kahden mhy:n alueella keskeisessä suomessa…

Esillä 10 vastausta, 3,261 - 3,270 (kaikkiaan 3,670)