Käyttäjän Apli kirjoittamat vastaukset
-
Itse olen pitkään ns nipputtanu leimikot, eli monesti jopa viivästättynyt harvennuksia vähäsen sitten kaikki kerralla, hintaa saa monesti pikkuisen enemmän ja ostajien mielenkiinto isompi.
Apli 4.8.2019, 13:00Niin suuri kuusen ystävä kun minäkin olen, niin jatkossa mäntyä tullee laitetuksi ei auta muu, kuusta ei juurikaan enää, hirvet on vaarana niille lyijyä aitamaan en rupea enkä sadetta odottamaan, loppuu ikä ja terveys…
Apli 30.7.2019, 21:07Tämän aivan totta, monesti paras sijoitus on itseensä, nauttia elämästä, jos on menohaluja mennä, eikä pihistellä joka asiassa..
Apli 29.7.2019, 13:24Juu mäntyä tulee laitettua jatkossa, kuusta vähemmän, koivua ei ollenkaan..
Apli 27.7.2019, 20:0710v kuluttua Suomen kesät on Espanjan kesien kaltaisia, mutta Millasia kesiä on silloin Espanjassa? Empä halua tietää.. Ennen suomipojat meni sinne kesällä lämpimään nyt ne tulee tänne hakemaan kylmää..
Apli 27.7.2019, 20:02Ilmiötä jotkut kutsuu nimellä juna, yksi nuori hyppää kyytiin niin muut perässä. Ei se ole kokoomuksen eikä kommunistien vika ihan sama ketä vallassa juna vaan kiihtyy ja siihen nousee lisää porukkaa…
Apli 27.7.2019, 12:20Voi olla hyötyäkin tästä, katsellaan ja kuunnellaan..
Apli 27.7.2019, 10:11Viilat metallinkeräykseen, kovapalaterät käyttöön..
Nimimerkki laiska raivaaja.
Apli 26.7.2019, 12:19Rahastot ja Tornator, siinä suurimmat ostajat, nykyhinnoilla ainakaan itse en näe järkeä ostaa metsää tai sitten pitää löytää helmi tai hölmö myyjä ja niitä taitaa olla suht vähän.. Perintönähän metsiä menee paljon!
Apli 24.7.2019, 11:11Asunnoissa on hintakupla ja iso kaikkialla Suomessa lukuun-ottamatta pääkaupunkiseutua ehkä Turku ja Tampere poislukien kanssa.