Käyttäjän Apli kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 3,311 - 3,320 (kaikkiaan 3,834)
  • Apli

Näin metsänomistajan kannalta en pidä yhtään huonona että persut nousee vielä kokoomuksen ohi, sdp kantaan..

Apli

Pienempi saha ja parempi ja terävämpi ketju.

Apli

Kyllähän tämä päätös pelasti Oulun tehtaat, samoin tekivät Varkaudessa. Papereiden kysyntä vaan laskee ja sitähän se on tehtävä mitä asiakkaat ostaa..

Apli

Tämä päätöshän on tehty jo ajat sitten, nyt se kerrottiin julkisuuteen ja aletaan 6vk johtava työntekijöiden piina jossa katsotaan löytyykö heille jotain hyvää.. 6vk päästä aikaisintaan kerrottaan mites kävi. Toivossa on että myös toinen kone muutetaan kartongille ja sen näyttää aika, voi mennä myös romuksi kuten on esim UPM pysäytettyjen koneiden kohtalo ollut.

Apli

Talvikorjuussa kun alkaa kelit lämpenemään olen muutaman kerran joutunut soittamaan korjuu urakoitsijalle että ajokone äkkiä paikalle, on tullut kyllä ja kantanut maat vielä, mutta itse kannattaa pitää huolta sen olen huomannut.. rupee tosiaa nyky ajokoneet olemaan sen verran painavia kuorman kanssa..

Apli

Nyt kun Enso lisää Oulussa puun käyttöä 0.5milj mottia ja jos Metsäliitto rakentaa Kemiin toisen Äänekosken on selluinvestoinnit kyllä siinä, tuskimpa tulee muita.

Apli

Noh noh Janne Seppäsen videoita kannattaa jokaisen metsänomistajan katsoa voipi jopa oppia jotain.

Apli

Juu totta mitä puhut, eivät löydä järkeviä investointi kohteita niin jakavat rahat osinkoina. Esim UPM pystyisi helposti rakentamaan pari sellutehdasta jos siltä tuntuisi. Samoin metsäliitto voisi helposti rakentaa uuden Kemin.

Apli

Ja kohta vaaditaan taas valtroja metsään.. Tuttu metsäkoneurakoitsija osti uuven Ponsse ELk ja sano että se on mualiman paras mitä rahalla sauapi mehtään ajokonneeksi.

Apli

Jos on kateellinen kun osingot virtaa ulkomaille, niin ei kun ostamaan osakkeita niin taas tulee rahaa omaan taskuun.. Tai sijoittaa Metsäliiton osuuksiin ja ropisee rahaa omaan pussiin. Solidium eli valtio osti 5% Nokian hakkapeliittoja joka on tunnetusti maksanut hyvät osingot eli osaa se valtiokin.

Esillä 10 vastausta, 3,311 - 3,320 (kaikkiaan 3,834)