Käyttäjän Apli kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 3,321 - 3,330 (kaikkiaan 3,831)
  • Apli

Eipä tullu yllätyksenä, seuraavaksi odotan mitä UPM tekee Kaukaalla. Muutama paperikone on varmasti tulossa tiensä päähän lähivuosina, tuskimpa monestakaan tehdään kartonki konetta.

Apli

Sama juttu vihreät ja vasemmistoliiton edustajat jää hännänhuipuiksi kun olen tehnyt vaalikoneita, järjestää kärjessä perussuomalaisia ehdokkaita sekä joku keskustalainen, niistä valitsen..

Apli

Mitä olen kuullut niin Tornator on ollut aktiivinen ostaja, samoin sijoitus rahastot, yksityiset vähemmän, kun väki vähenee rajusti, monelle metsätila liian kaukana asuinpaikasta. Toki yhteismetsät aktiiviset sellaiset ostaa kanssa mielellään..

Apli

Ilmastonmuutos lisää metsien kasvua vielä monta vuosikymmentä, ruoan hinta nousee jatkuvasti koska väkimäärä lisääntyy, maan arvon nousu jatkuu…..

Apli

Omia toimenpiteitä, punaisen lihan kulutusta olen pikkuisen vähentänyt, jätteet kierrätän tarkkaan, autolla ylimääräiset ajot pois ja ennen kaikkea hoidan metsäni mahdollisemman hyvin, saa riittää..

Apli

Se on meidän metsänomistajien kannalta hyvä asia että liittojen ihmiset on mukana demarien ja vasemmistoliiton tilaisuuksissa, näin estyy vihertävien ajatusten tulo esille..

Apli

Jos Sipilä jatkaa puolueen puheenjohtajana ei puolueella ole asiaa seuraavaan hallitukseen, olisi puolueen etu jos väistyisi vallasta.

Apli

Tämä ei oikein pidä paikkaansa, yleinen harhatieto.. Esim pohjanmaalla ja keski-suomessa  ja Pirkanmaalla kasvaa yhtä laadukasta tukkia kun Kainuussa.. Se on enemmän maaperästä kiinni kun alueesta. Toki tyvitukit on erikoispuuta ja ne pitäisi jalostaa muuksi kun esim selluksi.

Apli

Esim Viking Linen 79milj e tukea vaikea käsittää…

Apli

Täytyy kehua yhtiötä nimeltä Neste, nyt kun se vielä hakeutuu muovin kierrätykseen ja siinähän riittää työn sarkaa niin avot, onnea ja menestystä heille.

Esillä 10 vastausta, 3,321 - 3,330 (kaikkiaan 3,831)