Käyttäjän Apli kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 3,411 - 3,420 (kaikkiaan 3,660)
  • Apli

Jos joku ostaa sielläpäin energiapuuta niin harvennus ja kaikki energiaksi..

Apli

Monelle yhdistykselle koivu on ollut ongelma jo pitkään, johtuen mm energiapuun huonosta menekistä, ja että metsäliittolainen teollisuus on hylkinyt mhy:n toimituspuuta, tappioita tullut yhdistyksille, aika paljon näkee koivukasoja lahoamassa teiden varsilla joissa mhy:n lappu. Välityspalkkioiden suhteen kannattaa olla tarkkana, ilmaista työtä ei ole..

Apli

Hieno juttu… Tullaan kuulemaan lähiaikoina hyviä investointiuutisia(: Tätä oli odotettu.

Apli

Kilpailu metsäpalstoista Kuopion alapuolella on sen verran kovaa ja hinnat sitä luokkaa että ei kiitos, toki ei riitä enää aikakaan siihen eikä halut, mutta vaikea on löytää hyviä sopivanhintaisia palstoja. Pikkusen olen samaa mieltä Visakallion kanssa, mutta en vielä hautaisi metsäteollisuutta se aika ei ole vielä, vaikka pahan voimat jyllääkin, uusia investointeja tullee vielä..

Apli

Myös kannattaa pitää järki kädessä määrien suhteessa omat kokemukset esim salpietarista että pienempikin määrä riittää mitä yara suosittelee… totta tuhka on tehokasta olen siirtynyt käytännössä täysin siihen.

Apli

Suomen ongelma on liian pieni kansa liian isossa maassa, sekä liian iso ja kallis julkinen sektori.. velkaantumista tuskin saadaan lähivuosikymmeni pysäytettyä vaikka sitä tavoitellaan.. parhaat ajat on takana.

Apli

Lahtosen porukka saa olla puunmyynti lakossa minä en ole ja kyllä myyn myös kartellikolmikolle jos hinta on hyvä

Apli

Hienoa katseltavaa on kyllä. Päätehakkuu on aina ilo silmälle(:

Apli

Täytyy vielä kerran olla onnellinen siitä että en lähtenyt Lahtosen matkaan, lähellä oli… Kallis juttu mukana olijoille, ei käy kateeksi, paljon rahaa valuu lakiarmeijoiden taskuun. Reijoa vastaan mulla ei mitään ole, asiallinen kaveri! Tulee aina välillä luettua sen ylläpitämää metsäkonepalstaa.

Apli

Sama kun Jessellä, joka toisesta on mennyt…

Esillä 10 vastausta, 3,411 - 3,420 (kaikkiaan 3,660)