Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset
-
Syksyn palkka neuvottelut varmaan aika lakkoherkät. Joka liitto vetää saman korotuksen kuin hoitsut ja kunta sektori.
Niin se maailma muuttuu sähköautolle haittavero.
Päärynäpuu Pepi 49,95 € / KPL Tuota ajattelin kokeilla ollut jo kasvamassa 3 viikkoa.
Mulla nyt työnalla varhaisperkaus perjantaina aloitin kävi mo juttusilla kielti pajujen raivauksen pienet pois ja isot saa jäädä. Olin ihmeisäni kertoi olevan mehiläispesiä ainut hunajan lähde tähän aikaan käski samalla koivua jättää. Sanoin että käy jos ei tarvitse tulla uudestaan , Muuten ihan nätti kasvava kuusikko rinteessä.
Granta on Venäjän myydyimpänä automallina eräänlainen kansallisylpeys ja yleinen näky aina Kaliningradista Vladivostokiin saakka. – Tämä on tappaja-auto. Mielestäni meidän pitäisi yksinkertaisesti kieltää tällaisten autojen valmistus, jotta meitä voidaan pitää sivistyneenä maana. Autoja, joissa ei ole turvatyynyjä tai ABS-jarruja, ei saisi valmistaa. Grantasta ja muista Lada-malleista on jouduttu Ukrainan sodan aiheuttaman kauppasaarron vuoksi karsimaan paitsi Pokhmelkin mainitsemat turvatyynyt sekä lukkiutumaton jarrujärjestelmä, myös paikannus- ja multimediajärjestelmät.
Meillä haapa vihatuin puu. Käy vaan jäniksille ja hakkeeksi. Männiköitä meillä paljon kaikki ne kasvattaa pelkkinä männiköinä. Saa parhaan tuoton reippaalla kasvulla. Eli se perustuu sinullakin yhteen oppiin haaapaaaa.
Eihän männikössä kannata muuta kuin lehtipuu poistaa. Antaa kasvaa 3-5m sitten oikeaan tiheyteen raivaus.
Meillä päin eräs mummo kasvattaa kuusikoita istutustiheydellä 4000 ha Kyllä kasvaa pituutta mutta paksuus puuttuu. Aikoinaan hakkasin sellaista harvennuksella paljon lähti ha myyntipuuta oli ensiharvennus.
Lehtipuu on lehden aikaan painavaa. Imee vettä paljon. Talveksi kevenee koska vesi poistuu. Talvella tuoretta koivua tuleen kyllä sieltä vesi tihkuu kun palaa.
Kovasti koivu meilläkin lehteä pukkaa. Viikon päästä vastalla saunotaan. Vanhaa turvesuon pohjaa salaillut on mäntyä paljon läpipääsemätön 5 m männikkö. 8 tuntia sahaillut päivässä ha päivä tulos. Ei kuiski puut minulle paljon havulinnun pesiä ollut 1 aina ha kohti , Siitepölyä todella paljon ilmassa kun tuli lämmintä.