Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,261 - 1,270 (kaikkiaan 3,754)
  • arto arto

Nyky sähköauton alkuun voi vaihtaa rikki menee kennon. Eli on nekin kehittyneet. 1000 km parhaat tarjoo 1latauksella.

arto arto

Eipä sitä aikoinaan uskonut että tietokone menee taskuun( älypuhelin) maailma kehittyy vauhdilla. Sähköraivuri tulevaisuutta. Niin hq kulmuri on hiiliharjaton moottori.

arto arto

Jeesille. Ei tartte nopeat jalat. Korvaa keinovalon. Nyt meni töissä 8,30-15.30  3,3ha erittäin vaikeaa taimikon harvennus ta 5 pv. Hyvin pärjäsi.

arto arto

Hyvä se akkuraivuri olisi tehot heti teränpyörinnän alusta kaikki käytössä. Kun akut kehittyy että 2 akulla päivän pärjää niin ostan. Tai reppuakku halpenee ja tehokas työaika riittää päiväksi.  Siihen asti polttomoottorilla mennään.

arto arto

Mettämakuri Kyllä.

arto arto

Mulla 545fx 10cm pihjalaa kaajellut tämän viikon. Lunta tuli yöllö yli 10cm lisää on polveen asti. Vielä 10 aaria. Sitten lomalle varmaan. Saha toimii kuin unelma.

arto arto

Aika jäärä johtaja kyseisessä puljussa. Miksi ei mene sopimuspöytään silti itse aikoo maksaa yli teolisuusliiton tessin.  Paikalis lehdessä hurjaa juttua johtajasta nauravat kaikki. Onko sen oma tessi sitten tottakaan viekö lomarahat ja jne: Sanelee kuulema työehdot itse.

arto arto

Hyvän asian puolesta lakkoilevat. HYVÄ AKT.

arto arto

Ateriakorvaus Voit vähentää päivittäisiltä matkoilta ateriakorvausta vastaavan määrän tulonhankkimiskuluina, jos kaikki nämä ehdot täyttyvät:

• Olet erityisalan työntekijä, eikä sinulla ole varsinaista työpaikkaa.
    • Työnantajasi ei ole järjestänyt ruokailua erityisellä työntekemispaikalla tai sen läheisyydessä.
    • Työnantajasi ei ole maksanut ateriakorvausta, päivärahaa tai muuta korvausta aterioinnista.
    • Kaikki tulonhankkimiskulut ovat yhteensä yli 750 euroa.    Eli ei ole verovapaa korvaus on TULONHANKIMISKULU.
    arto arto

Ei. Lisäksi voi liitä puhelimen vähennyksiin ammatti kirjallisuuden Itse ostetut työvaatteet.

Esillä 10 vastausta, 1,261 - 1,270 (kaikkiaan 3,754)