Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,351 - 1,360 (kaikkiaan 3,754)
  • arto arto

Kauaksi olet viraantunut metsurin elämästä. Kuvitelee että auto haisee sisältä bensalla. Voin kertoa minun autossa tuoksuu ihan muu kuin bensa. Ensinäkin sahaan niin että sahasta bensa loppuu (tankki tyhjä) Virallinen bensakanisteri kestää paljon painetta. Korkki tiivis ei vuoda. Mistä voi tulla bensanhaju. Onko kukaan sellainen joka täyttää tankin ja nostaa autoon. Epäilen.

arto arto

Kyllä olen istunut sen ransun takakontissa ja jutellut heidän kansaan. Ihan tavan trasetti se oli. Sahat ja bensaa 20 l kanisteri kumi remmillä kahvasta kiinni ettei kaadu. Mulla ei enää volvoa ole. Työ autona ford

arto arto

Eihän se palkka ole iso olisko 8e tunti. Isännän sahoilla se saa vähennykset . Asunnon vuokra lähtee palkasta pois. Erällä yrittäjällä oli noin juttelin heidän kanssa olivat virosta/puolasta / kroatiasta. Kerroin suomen metsurien palkasta. nykyään he töissä saksassa autotehtaalla.  Olivat sen sulan lumi tuli silloin liukenivat kotimaihinsa.

arto arto

Meillä on 1 minun lisäksi.

arto arto

Kustannus kysymys. Oliko vajaa 10€ kun nyyt lampaan teuraaksi. Ei niillä rahoilla aitoja rakennella ne ? puut Harraste. Toiselle lammas elanto

arto arto

Meillä päin metsähallituksen metsurit kulkee ransetilla. Usea ukko kaikilla sahat auton sisällä bensaa useampi 10 litraa. ne jätkän mainitsemat ajat  ovat menneet. Mulla työauto jota käytän vaan työajoon saa talvella hypätä märkänä/lumisena ja ajella kotiin. Sitten toinen auto muihin ajuihin.

arto arto

Meillä viimekesän istutuksista melkein puolet mäntyä/ koivua. Männiköitä raivailtu aika paljon ei yhtään hirvituho puuta löytynyt. Mitä tästä suomi on pitkä maa alueelliset erot valtavat.  Olisko tässä vanhojen ihmisten puheissa kulkeva lause hirvet vaeltavat rannikolle. Idästä länteen. Totta.

arto arto

Kerrankin tulleet jeesin hirviä metsästämään. Se tuntuu väärin olevan. Ainahan hän on valittanut ettei kukaan niitä metsästä.

arto arto

Mulla kulkee raivusahat autossa. Samoin bensa. Työsaha metsässä varasaha autossa. Eipä ole pamahtanut. Aina aamulla tupakka suussa liikkeelle

?

arto arto

Meillä ei pienpetoja näy. Kaikki tehokkaasti poistettu. Hirvikanta menee taantumien mukaan. Toiset syövät luonnolihaa pitkin vuotta. 8 metson parvi näkyi eilen metsällä ollessa. Teeriä näkyi tänäänkin paljon. Metson ammuin eilen kiväärillä teeriä metsästelen tammikuussa. Toivottavasti saadaan  susilupiakin. Kotipaikalla eilen jänis oli päivämakuulla ruusupuskassa keskellä pihamaata. Havulintua on todella paljon

Esillä 10 vastausta, 1,351 - 1,360 (kaikkiaan 3,754)