Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset

Esillä 10 vastausta, 1,481 - 1,490 (kaikkiaan 3,754)
  • arto arto

Minä laitoin 20ha erilisen metsäpalstan myyntiin. Puita 198000€ edestä. Teetin tilaarvion. Nyt odotellaan tarjouksia. Itsellä ei enää mielen Kiinto riittänyt. Vielä jäi puuhastelu tiluksia. Saa mönkärillä kierrellä rajoja.

arto arto

Täällä maalla tuoksuu rahalle. Tuumasi eräs 1500kpl mullitilan isäntä kun lietettä levitti. Siinä syömistä monelle suomalaiselle.

arto arto

panulle ; Aina tehdään kun antavat töitä. edellinen talvi meni raivauksilla kokonaan. Viime talvi oli luminen lopettivat siksi, oli yli 80 cm .

arto arto

Hyvin heillä turvattu vastuu. Ketjutettu  monen yrityksen kautta vastuu. Eli jos metsä menee pilalle. Maan omista ei varmaan saa mitään korvausta tehdystä tuhosta. Pisti miettimään 1 käytti valjaita sahatessa miten sitten muut sahasi ilman valjaita.

arto arto

Parastahan se on kun kumpikin on tyytyväisiä työn tekijä ja maanomistaja. Edellisellä savotalla maanomistaja oli tyytyväinen kun olimme töissä halusi minut oli joka päivä kodassa tuli ja makkaraa paistettuna kahvia karjalanpiirakkaa . Harmi kun oli vaan 6 ha meni työkaverin kanssa 2.5 päivää. Nyt tänään alkoi var.perkaus  12ha kuvio mo sai ilmoituksen työn aloituksesta varmaan tulee juttelemaan kun kerkee. Kivaa vielä kun lunta ja helle. Ilman hyttysiä

arto arto

Meillä mennään urakalla mo: tietää hinnan jo sopimus vaiheessa. Työmaat kulkee woodforcessa . Tarvittaessa saa metsästä kuvan minkälainen metsä tulee. Runkoluvut työn jälkeen poistuma ja kasva metsä. Ilmoituksen kun työ alkaa/loppuu.

arto arto

Tunnen hyvin muutaman yli tuhannen metsä hehtaarin omistajia. Aika hyvin niillä elää. Meidän korkeudella jo 300ha elätäisi kohtalaisesti.

arto arto

Kyllä nuorilla varmaan vaikea päästä työelämään vaikka haluaisi. Oma poika haki puoli vuotta töitä. Nyt pääsi työpaikaan tekee 10 tuntista päivää väliin töitä yllin kyllin palkan sai määrätä itse. Eli elämä rullaa hyvin. On osaamista jota muilla työntekijöillä ei ole.

arto arto

Minulla 545 fx kytkin kesti reilut 150ha  sitten meni yksi jousi. Vaihdoin rummun ja kytkimen kustannus itse tehtynä reilu satanen. Reilussa 200ha meni kulmavaihteesta terän puolen laakeri . Takuuseen uusi. Sahailen tämän kesän takuuta jäljellä 7 kuukautta. Sitten taas uusi.

arto arto

Yamaha grizzly 700cc ja telat. Saa metsäkärryä vinssillä ja hydraulikka mallia. On nopea ja vetää . Kesäksi wild thang  rengastus.

Esillä 10 vastausta, 1,481 - 1,490 (kaikkiaan 3,754)