Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset
-
Eipä niitä kannata liitellä 25 e 15m uusi nauha maksaa. Helppo vaihtaa ja toivoa että kestää.
Paljon se maailma on nuuttunut 70v meiltä hävisi riekot soilta kun talvet ei tullut lintu valkea ja maa musta. Metsäjänis nykyisin keksinyt piiloutua maa luoliin syksyin. Kaivavat rämeillä koloja päivälevolle. Nekin vähentynyt. Rusakolla pyyhkii hyvin. Niitä alkaa olla paljon.
Muutamat kurssit vetästy naisille. Kivaa touhua. Viilaus opetus veti hiljaseksi kun eräs nainen tuumasi. Työnteletkö muullakin mulla on hiukan tylsä….
Näihän se menee. Samaa kertoi mulle hg550 kehittäjä. Mutta täällä näkyy joku leikkivän tietäjää. Liekkö ihan tosissaan vai kuvitelee ko.
Taas haraluulo. En nauti yhteiskunnan tukia. Ihan lomalla olen.
Niin on kokemusta nykysahoista. Ne ihan erilasia kuin ne sinun aikaset. Niissä männän ja sulinterin välys vaan ihan eri kuin siihen vanhaan aikaan. Väität ettei saha tarvitse mitään lämpöä kaasutin/ilmapuhdistin puolelle. Meillä nyt sellaiset kelit että tartee. Itse aloitit väitit ettei jalat palele ja tuntityössä seistaan vaatteitten sisässä. Vaikka asia ei ole niin. Eli et tajunnut tilannetta. Noita lämpöleikkautumisia vaan sattuu nykykoneille.
Kylläpä nyt tuulee. Äkäseltä puolelta.
?
Noista kannonpäästä nykäsyistä käyntiin ja kaasu pohjaan -20 -30 että laippa sulaa. On aika harakiri hommaa lämpöleikkautuminen aika suuri riski. Se kannattaa laippakin ajaa sisään runsaalla öljyllä ei lohkeile. Vanhan ammattimetsurin neuvo. Ei ole koskaan lohkeillut.
Syövät taas johtuu epämääräisesti käyttäytyvistä soluista ja väärästä ruokavaliosta. Mulla tapana syödä joka ilta karpaloita / mustikoita 4 dl. iltapalana. geenitesteissä syovän mahdolisuus 1% sydärin 3% Eräs tuttu hammaslekuri sai syövän takia elinaikaa 1v Rupesi käyttämään luonnonmarjoja eli yli 10v Noilla karpalo mustikka jutuilla saa solut pysymään kunnossa ei tule hapetuksia.
Tänä vuonna kovimmat pakkaset linja työmaalla oli luokaa – 30 saha toimi hyvin. Mutta jalkoja meinasi palella. Tunti töitä ja Lämmitelyä autossa.