Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset
-
Varman pääsee myyrä metsälle
? Pittä vieterkintuja jahdata vielä muutama päivä aika.
Kyllä sen ? tutkimuksen tuloksen tietää. Täällä ilmeneiden juttujen mukaan. Tulos kettu on hyödyllinen säästettävä. Nyt etsinyt monta päivää jälkiä. Ei oo näkynyt. 1 näädän jäljet. Mutta ukot jo perässä. Soittelin on jo nahkansa.
Juu varmaan saa tuollaiset heikot miehet. Ei minua. Jokapäivä nauttia ajusta.
Taneli lomalla nyt olen. mönkijällä lumitöissä olin melkein koko päivän. Iltapäivästä tulin kotiin oli juoksuttanut tiet tasaseksi pääsi juuri autolla kinosten läpi.
Meille 5 millä virallista sadetta. Pakkasta -15 tuuleksi jonkin verran. Juoksutti lunta paljon. Huomenna lisää, sitten lauhtuisi.
Huima 36e ero lämpö ja kyläkahvoilla metsolan verkkokaupassa. lämpökahvoja ei ole pakko käyttää. Mutta jos lumimetsässä tekee on ne silloin hyvät kylmillä keleillä.
Eipä niillä paljoa hintaeroa ole. 800€ saa läpäkahvamallin. Joka tehty pohjoisen markkinoille. Ne markkinat ovat niin pienet.
Meillä virallisesti 80cm kotipaikalla kävin tänään mönkijällä lumihommissa varmaan 0.9 m luokkaa jalat ei riitä hassua lunta kun pakkasella satanut. Jäniksen näin loikassa, upposi lumen alle. Oli yöllä tullut 15cm lisää
Turbo ne ilmaa syöttää moottoreille nykyään. Samalla hyötysuhde paranee. Kyllä bmw hyvä ajettava. Harraste ja junnun auto sellasia. Itsellä työ autona ford. Työkaverilla fag konsernin auto ford parempi sen mielestä ajaa.
Ehkä se mökin mummo oli ja eli lähellä luontoa ja teki havaintoja. Nyky tutkijat istuvat kaupungissa tietokoneella tekevät päätöksiä havaintojen perustella lukemalla. Joskus opittujen ( koulu) ohjeiden mukaan.