Käyttäjän arto kirjoittamat vastaukset
-
Niin ja nekin tapetaan. Vielä kana vietää ankean elämän. Häkissä tai tungoksessa.
Saan raivailla ihan rauhassa, (ihmisellä ei ole metsästys aikaa) enää minun iässä. Meillä metsästäjät valveutuneita eli ei sitä vaaraa.
Eli sinulla saa sorkaeläimet olla rauhassa mailasi.
Jesse. Se vaan ihan luvallista metsästystä. Eli kaikki ok. Riistan hoitoa suurella tunteella. Te siellä etelässä olette vieraantuneet luonnosta. Saatte pitää siellä sellaiset eläin bileet kuin huvittaa. Toivon sinullekin kapisia kettuja. Mielipuoli susia. Saat sitten rauhan. Eli olet vihreä. Miten voit hakkailla metsiä se tuhoaa hirven elinalueen/ kauriin. Ei tartte vihjata sen näkee sinun jutuista. (lue vihreä aate)
Jees syytti minua, sadistiseksi eläinrääkäjäksi. Vastasin hänelle. En rääkää eläimiä metsästän niitä. 223ren.3,6 tuhoeläin luodilla. Tuhoeläimiä. Syötävät. Sitten ihan normi ammuksilla. Jää syömistä. ELI EN ALLEKIRJOITA.
Koirat haukkuu ja karavaani kulkee.
?
MJO aikoinaan eräs kaukaa ollut maanomistaja perusti männikön meidän maan naapuriin. Tiesi että meillä moottorikelkka. Taimikko kasvoi lumen yläpuolelle. Maksoi polttoaineet että kiersin jokapäivä kelkalla sen taimikon. Silloin oli vielä hirviä. Ei tullut tuhoja sen taimikon.
Robotit ne lyö kasaan. Saattanut olla valuvika. Jos muu koko sarjassa sama vika. Varmaan rikkoutunut mennyt tehtaalle tutkitavaksi.
urbo olen saanut 2 kpl silloin nuorempana, kun se buumi tuli oli niitä ensimäsiä vuosia kun se oli sallittu. Ei yksinäisen eläimen lopetus ole rääkkäystä. Miten sallit esimerkiksi hirven vasan ampumisen. Eläin jolla tunteet. Se emä kaipaa sitä vasikkaa kauan. Joskus pyörii viikon samalla seudulla jonne se vasa jäi.
Monia kettuja tullut ammuttua. Pillitämällä pellon keskellä istuksellen. Alkutalvella poika ketut helppo hävitää. Aikuiset koiraajulla. Näädät suksella ja gonibeari raudoilla. Tänään olin retkellä yli 30km ei näkynyt kyseisen elukan jälkiä. Lintuja näkyi paljon teertä ja metsoa. Meillä ei koskaan ole ollut myyristä haittaa. En ole myöskään kuullut keltään. Muualta kuin täältä keskustelu palstalta.